راز موفقیت ولادیمیر پوتین چیست؟ +فیلم

با توجه به اینکه این هفته ولادیمیر پوتین ۶۶ ساله شد، اما سن او راز موفقیت رئیس جمهور روسیه نیست.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هفت اکتبر برابر با 15 مهر ماه، ولادمیر پوتین رئیس جمهور محبوب روسیه وارد 66 سالگی شد؛ سنی که ممکن است برای خیلی ها زمان بازنشستگی باشد اما برای پوتین بازنشستگی بی معنا است. او سنش را با افتخار می گوید و تمایلی به پنهان کردن آن ندارد.

راز ولادمیر پوتین چیست؟

اما راز موفقیت پوتین چیست؟

او هر روز برای دقایقی برنامه های کاریش را جدول بندی می کند: جلسات با سیاستمداران، مهمانان خارجی، روزنامه نگاران، سفرهای خارج از مرز، ملاقات با خارجی ها. آیا پوتین در روزهای آزاد استراحت می کند، با خیال راحت کتاب بخواند و روی کاناپه تلویزیون ببیند؟

راز ولادمیر پوتین چیست؟

باید بگویم خیلی کم پیش می آید. او هر روز اکران تلویزیونی دارد که کمتر رئیس جمهوری به آن می پردازد. علاوه بر این بارها اتفاق افتاده است که پوتین در روز با وزیران مسکو ملاقات دارد و شب چندین هزار کیلومتر از پایتخت دور می شود تا با سازندگان پروژه های مهم ملاقات کند.

او گاهی اوقات 4 ساعت برای پاسخگویی به یک سوال خبرنگار زمان می گذارد و نه فقط پاسخ  سوال را بدهد بلکه اطلاعاتش را نشان دهد. پوتین هر روز 8 صبح بیدار می شود، بعد از ورزش صبحگاهی و شنا از طریق پوشه های قرمزی، اسناد محرمانه به او گزارش می شود و با خواندن روزنامه از اخبار منتشر شده با خبر می گردد.

زمانیکه 8 شب برای خیلی از شهروندان پایان کار است اما این زمان آغاز یکسری از فعالیت های رئیس جمهور روسیه است. دیدار با وزا، روسای ادارات و نمایندگان که گاهی تا دیر وقت به طول می انجامد. پوتین آخر هفته هم کار می کند. روز های شنبه و یکشنبه برای او آزاد نیست. اگر وقت فراغتی پیدا کند ترجیح می دهد موسیقی کلاسیک گوش کند.

او به شدت به ورزش خصوصا اسکی،کشتی و هاکی علاقمند است و در تحلیل و پیش بینی بازی ها مهارت دارد.

راز ولادمیر پوتین چیست؟

بهترین مکان برای تفریح پوتین، روسیه است و بارها در «توو» دیده شده است. او در پایان ماه آگوست سال جاری به همراه وزیر دفاع و رئیس بین المللی سازمان هسته ای در طبیعت اوقات فراغتش را سپری کرد.

پوتین در شبکه های اجتماعی نوشت:نه مالدیو و نه باهاما فقط طبیعت روسیه را دوست دارم.

راز ولادمیر پوتین چیست؟

در واقع شیوه زندگی و توانایی های پوتین در اداره کشور پاسخ به سوال «راز موفقیت ولادیمیر پوتین چیست» است. بنابراین بسیاری از سیاستمداران غربی و سران دولتی می توانند به آمادگی جسمانی و کارایی او حسادت کنند.

انتهای پیام/

موفقیت پوتین در چیست

برچسب ها: پوتین ، رئیس جمهور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۶ ۱۷ مهر ۱۳۹۷
یک انسان معمولی است و موفقیت سیاسی آن تحولات آسیا و سابقه ابرقدرتی روسیه است .
Iran (Islamic Republic of)
ن
۱۶:۳۱ ۱۷ مهر ۱۳۹۷
پوتین فرد سخت کوش است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۶ ۱۷ مهر ۱۳۹۷
او یک دیکتاتور است