برخورد جدی با فروشندگان غیر مجاز سموم شیمیایی در اردبیل

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: با فروشندگان غیر مجاز سموم شیمیایی در استان اردبیل برخورد جدی می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، یحیی آذرمی، مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل که در دومین جلسه هماهنگی نظارت بر شبکه توزیع آفت کشهای نباتی با حضور نمایندگان تعزیزات حکومتی، صنعت و معدو و تجارت، سازمان نظام مهندسی کشاوزی و منابع طبیعی و نظام صنفی کشاورزی، حراست و بازرسی و اداره امور حقوقی برگزار شده بود با اعلام این خبر افزود: کلیه فروشندگان سموم آفتکش کشاورزی می بایست پروانه فعالیت داشته باشند.

وی افزود: درج لیست قیمت سموم موجود در فروشگاه ، داشتن فاکتور خرید و فروش و ثبت مشخصات کامل خریداران سم می بایست با دقت لحاظ شود .

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: قطعا با فروشندگان غیر مجاز برخورد قانونی خواهد شد و توصیه ما به این عده از فروشندگان این است که در اسرع وقت نسبت به دریافت پروانه از سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی اقدام نمایند در غیر اینصورت مغازه آنان پلمپ گردیده و برخورد قانونی با آنان صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/ح

فروشندگان سموم آفتکش کشاورزی باید پروانه فعالیت داشته باشند

برچسب ها: کشاورزی ، شیمیایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.