کامنت‌‌گذاری زیر پست‌های مسیح علی‌نژاد با حساب‌های کاربری جعلی! +فیلم

پس از گذشت چندین روز و بررسی کامنت‌ پست‌های مسیح علی‌نژاد مشخص شد که بسیاری از این پیام‌ها با حساب کاربری جعلی ارسال شده است.

بازی با افکار عمومی از طریق حساب کاربری جعلی +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ معصومه قمی معروف به مسیح علی‌نژاد از محکومان فتنه 88 است که در این سال با همکاری دستگاه تبلیغاتی ملکه انگلستان و با اکانت" oxford girl" در شبکه اجتماعی توییتر علیه امنیت و منافع ملی کشورمان فعالیت می کرد.

چند سالی می‌شود که علی‌نژاد با همکاری سرویس‌های امنیتی کشورهای غربی و با راه اندازی کمپین‌هایی، عفت و حیای دختران و زنان کشورمان را هدف گرفته است تا با این کار در خیال باطلش به هدف شوم و دست نیافتنی خود و اربابانش یعنی براندازی نظام جمهوری اسلامی برسد.

حال بررسی‌هایی روی اکانت اینستاگرام این فرد صورت گرفته و مشخص شده است که 80 درصد حساب‌های کاربری که در زیر پست‌های وی در اینستاگرام پیام می‌گذارند مشابه بوده و شامل چندین اکانت فیک یا جعلی می‌شوند. در ادامه ویدئویی از این موضوع را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

برچسب ها: فضای مجازی ، فریب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۲۱:۰۹ ۲۱ بهمن ۱۳۹۷
چتد وقت دیگه گلشیفته رو میذاره جیب چپش و ازاون میزنه جلوتر
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۶:۳۹ ۱۴ مهر ۱۳۹۷
هرچیزی غیرممکن نیست
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۱۵ ۱۳ مهر ۱۳۹۷
مرگ بر مسیح علی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۶ ۱۳ مهر ۱۳۹۷
در حق خودت ومردم خیانت نکن بفکر دل شکسته پدر ومادرت باش تو نمیخواد به فکر زنهای ایران باشی به فکر خودت باش گول خورده
Germany
مخمد
۲۱:۱۴ ۱۳ مهر ۱۳۹۷
متاسفانه دختر هایی که به غرب می روند اول حجاب و عفت را از انها می گیرند سپس هویت انها را می گیرند و سپس اعتقادات انها را مسخ می کنند ودر نهایت از هر کدام عروسکی چوبی برای پیگیری مقاصد رسانه های عربی می سازند که نمونه بارز انها مسیح علی نژاد و گلشیفته فراهانی است .