مدیر عامل شرکت مخابرات ایران خبر داد

برنامه‌ریزی برای ارائه مودم‌های اقساطی به مشترکان در فروش ویژه تانوما/ افراد دخیل در هایجکت کردن آی‌پی‌های تلگرام به مراجع قضایی معرفی شدند

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران خبر داد: برنامه ریزی برای ارائه مودم های اقساطی به مشترکان در فروش ویژه تانوما


صدری گفت با توجه به قیمت بیش از ۵۰۰ هزار تومانی مودم های مربوط به فیبر نوری امکانی در نظر گرفته شده تا خرید این مودم ها برای مشترکان با اقساط یک ساله و حتی بیشتر صورت گیرد.


به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید مجید صدری مدیرعامل شرکت مخابرات ایران همزمان با دومین روز نمایشگاه تلکام در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در صحبت های خود درباره طرح فروش ویژه تانوما اظهار کرد: اگر بخواهیم درآمدهای شرکت مخابرات را افزایش دهیم باید در گام اول به سرویس های ارزش افزوده توجه داشته باشیم که در همین راستا بحث فروش ویژه خدمات فیبرنوری را از همین نمایشگاه استارت زدیم.

وی ادامه داد: البته برای ارائه این سرویس چند مشکل وجود داشت از جمله اینکه هزینه کابل کشی برای منازل رقم به نسبت بالایی می شد که این رقم از سوی شرکت مخابرات ایران تقبل شد و حداقل تا پایان مهر ماه برای مشترکینی که برای استفاده از این خدمات ثبت نام می کنند این هزینه ها رایگان خواهد بود.

صدری قیمت مودم های FTTH را دیگر مشکل این حوزه دانست و افزود: برای دریافت اقساطی هزینه های مودم نیز برنامه ریزی هایی صورت گرفته تا این هزینه ها در اقساط ۱۲ ماهه یا حتی بیشتر دریافت شود.

وی تاکید کرد:مردم باید تفاوت بین سرویس فیبر نوری و ADSL را حس کنند.ما نیز برای بهره گیری از خدمات فیبر نوری قیمت ها را فوق العاده کاهش داده ایم و قیمت سرویس های ما از ۴۰ هزار تومان شروع شده و مشترکان می توانند پس از اتمام حجم خود به خرید حجم اضافه بپردازند آنهم با پرداخت جداگانه هزینه ها و بدون آنکه این مبلغ روی فیش های آنها محاسبه شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران همچنین متذکر شد:برای تامین تجهیزات این بخش نیز قراردادهایی با تولیدکنندگان داخلی منعقد شده است و شرکت مخابرات تلاش دارد تا پایان سال جاری یک و نیم و تا شهریور ماه سال آینده دو و نیم میلیون پورت فیبر نوری ارائه کند.

وی درباره اقدام اخیر مخابرات در هایجکت کردن، دزدیدن، آی‌پی‌های تلگرام که به گمان برخی باعث بروز اختلال جهانی در سرویس تلگرام شده بود، گفت: این موضوع را بررسی کردیم و افرادی که در ماجرا نقش داشتند، به مراجع ذیصلاح (قضایی) معرفی شدند.

صدری در پاسخ به این سؤال که آیا این موضوع عمدی یا غیرعمدی تشخیص داده شده، گفت: این موضوع در صلاحیت مراجع ذیصلاح است و در این باره نمی‌توانم اظهارنظر کنم.


بیشتر بخوانید: در صورت تایید سرقت BGP های تلگرام توسط شرکت مخابرات، این شرکت جریمه سنگینی خواهد شد

بیشتر بخوانید: بعید می‌دانم اختلالات روز گذشته تلگرام به شرکت مخابرات ارتباط داشته باشد/منتظر گزارش نهایی سازمان تنظیم مقررات هستیم


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۶ ۱۲ مهر ۱۳۹۷
جدیدا بی اجازه شخص را عضو کانال می کنند. وپیام های شارژ گوشی خریدن و ....آدم را کلافه می کند. چرا کسی تلگرام طلایی را موظف به پاسخگویی نمی کند؟
آخرین اخبار