سرپرست میراث فرهنگی مشکین شهر؛

خانه مسافرهای غیر مجاز در مشکین شهر ساماندهی می شود

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مشکین شهر از ساماندهی خانه مسافرهای غیر مجاز این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ایمانعلی ایمانی، سرپرست میراث فرهنگی شهرستان مشکین شهر پیش از ظهر امروز در جلسه با بهره برداران واحدهای اقامتی تصریح کرد: در ایام پیک سفر، گردشگران در مراکز اقامتی از جمله منازل مبله اسکان می یابند.

وی اضافه کرد: هر چند استفاده از منازل مبله در این ایام شایع است اما روند اجاره منازل نیز حائز اهمیت بوده و باید ساماندهی شود.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مشکین شهر ادامه داد: با راه اندازی سایت خانه مسافر افرادی که تقاضای اجاره دادن منازل خود به مسافران و گردشگران را دارند با ثبت نام در سایت می توانند مشخصات خود و ملک مورد نظر را ثبت کنند.

ایمانی افزود:  از سویی این افراد می توانند با مراجعه به جامعه هتل داران و مجری خانه مسافر و اداره میراث فرهنگی شهرستان مشکین شهر به فعالیت بی دغدغه و قانونمند خود ادامه دهند.

وی گفت: در عین حال خانه مسافرهای غیر مجاز نیز بر اساس قوانین و مقررات و دستور العمل ساماندهی شده و نسبت به ادامه فعالیت این گروه از خانه مسافرها جلوگیری به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/ح

راه اندازی سایت خانه مسافر در مشکین شهر

برچسب ها: گردشگری ، خانه مسافر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار