بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا؛

جاوید احسانی شکیب: در گرفتن طلای پارا آسیا هت تریک می‌کنم

ملی پوش دو و میدانی جانبازان و معلولین گفت: به دنبال هت تریک در کسب مدال بازی‌های پار آسیایی هستم.

به گزارش خبرنگار اعزامی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان از اندونزی جاوید احسانی شکیب پرتابگر وزنه و دیسک کشورمان و دارنده مدال‌های طلای پاراآسیایی های ۲۰۱۰ و ۲۰۱۴ اظهار داشت: کار سختی برای کسب سومین طلای آسیا دارم اما هیچ هدفی به جز آن را در سر ندارم و به دنبال هت تریک در کسب مدال بازی های پار آسیایی هستم و تمام تلاشم را برای کسب آن به کار می گیرم.

او افزود: اینجا و در جاکارتا یک رقیب سرسخت چینی دارم که قطعا یک از ما دونفر قهرمان و دیگری نایب قهرمان می شود. مگر آن که یک چهره جدید به مسابقات آمده باشد و ما او را نشناسیم.

دارنده مدال برنز پارالمپیک بیان کرد: معمولا بهترین رکوردهای من در جریان مسابقات به دست می آید و خیلی روی رکوردهای تمرینی‌ام حساب نمی‌کنم. اینجا هم حتما یک سورپرایز خواهم داشت.

احسانی شکیب در ادامه عنوان کرد: البته بعد از مسابقات پاراآسیایی یک نگاهی هم به شرکت در مسابقات لیفت و وزنه دارم. فیزیک بدنی و قدرت بدنی‌ام شرایطی دارد که در این مسابقات شرکت کنم و امیدوارم در این رشته هم حرفهایی برای گفتن داشتم.

قهرمان پرتاب‌های وزنه و دیسک کشورمان در پاسخ به این سئوال که آیا قرار است در آینده رقیب سیامند رحمان باشد بیان کرد: من که هیچی، چند برابر قوی تر از من هم نمی تواند با سیامند رقابت کند.


بیشتر بخوانید: 

شیرمحمدی: در بازی های پارآسیایی این دوره تجربه جدیدی کسب می کنم

آسترکی: رکوردشکنی در جاکارتا به تصمیم کادرفنی بستگی دارد

خسروی وفا: نیم نگاهی به جایگاه سوم جدول توزیع مدال ها پاراآسیایی داریم


انتهای پیام/

اظهارات شکیب درباره کسب مدال

 

 

 

 

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار