برگزاری ۱۱۰ برنامه هفته ناجا در شهرستان مرند

فرمانده انتظامی شهرستان مرند گفت: در طول هفته ناجا تعداد ۱۱۰ برنامه در شهرستان مرند اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ سرهنگ دهقانی فرمانده انتظامی شهرستان مرند در جمع خبرنگاران، گفت: نیروی انتظامی همراه با دیگر نیرو‌های مسلح همیشه در راه حفظ و حراست از دستاورد‌های انقلاب و دفاع از میهن اسلامی آماده بوده است.

وی با اشاره به آغاز هفته نیروی انتظامی از روز جمعه ۱۳ مهر، شعار این هفته را «پلیس مقتدر - امین مردم» اعلام کرد و گفت: برگزاری صبحگاه مشترک با حضور ارتش، سپاه و اعضای شورای تامین و شورای اداری، تقدیر از پلیس‌های نمونه و خانواده‌های شهدا و جانبازان، برپایی کارگاه‌های آسیب اجتماعی و فضای مجازی در مساجد و مدارس از جمله برنامه‌های هفته نیروی انتظامی است.

دهقانی با اشاره به دستگیری سارق حرفه‌ای کف زن در مرند، اظهار داشت: اعضای باند کلاهبرداری که از طریق ارسال پیامک اقدام به انجام ۳۰ فقره کلاهبرداری به مبلغ ۳ میلیارد ریال در شهرستان کرده بود، توسط نیروی انتظامی مرند دستگیر شدند.

وی از کشف شکلات خارجی قاچاق به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال و دستگیری فردی که اقدام به کلاهبرداری ۵۰۰ میلیون ریالی از طلافروشان کرده بود نیز خبر داد و افزود: در رابطه با سارقین خانه باغ نیز در شهرستان مرند تعداد ۱۰ نفر با ۱۰۰ مورد سرقت دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی مرند در خصوص بحث احتکار نیز تشریح کرد: در این مورد تاکنون ۲۲۰ کیسه شکر، ۸۸ حلب روغن مایع ۱۷ کیلویی و ۵۰ جعبه روغن جامد احتکار شده کشف و تحویل دستگاه قضایی شده است.

 

انتهای پیام/ش

برگزاری صبحگاه مشترک با حضور ارتش درشهرستان مرند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار