نیروی دریایی سپاه در اوج اقتدار و آمادگی عملیاتی قرار دارد

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی گفت:نیروی دریایی سپاه در اوج اقتدار و آمادگی عملیاتی قرار دارد تا جایی که امنیت پایدار خلیج فارس با رصد شبانه‌روزی و آمادگی بالای دریادلان نیروی دریایی سپاه برقرار است.

نیروی دریایی سپاه در اوج اقتدار و آمادگی عملیاتی قرار داردسردار رمضان زیراهی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،گفت: شناورهای نیروهای ائتلاف در حاشیه جنوبی سرزمینی کشورهای همسایه قرار دارند و تردد آنها در آبهای آزاد است اگرچه امروز ایران اسلامی در بالاترین قدرت و توان رزمی و نظامی قرار دارد و دشمن در این شرایط به خود اجازه هیچ گونه تعدی به خاک ایران را نمی دهد.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت:حماسه شهید نادر مهدوی و یارانش در مبارزه با استکبار جهانی در ۱۶ مهر سال ۱۳۶۶برای همیشه در تاریخ جاویدان شده است و شهدای خلیج‌فارس هیمنه استکبار جهانی را در‌هم شکستند و جاودانه شدند.

سردار رمضان زیراهی افزود: امسال شاهد کمترین حضور شناورهای رزمی نیروهای ائتلاف هستیم و هیچ تنشی بین نیروهای خودی و آنها صورت نگرفته است.نیروهای ائتلاف برای جلوگیری از بروز هرگونه تنشی در آب های خلیج فارس از مترجم فارسی زبان بر روی شناورهای خود استفاده می کنند.

وی گفت:عملیات دریادلان در نبرد مستقیم با آمریکا، ضربات مهلکی به دشمنان وارد کردند و حماسه سازان خلیج فارس با قایق‌های کوچک ابهت آمریکا را شکستند.

وی افزود: نیروی دریایی سپاه اکنون در اوج اقتدار و آمادگی عملیاتی قرار دارد به گونه‌ای که امنیت پایدار خلیج فارس با رصد شبانه‌روزی و آمادگی بالای دریادلان نیروی دریایی سپاه برقرار است.

سردار زیراهی اضافه کرد: به همین مناسبت سه مراسم در بوشهر، خشت و روستای بحیری شهرستان دشتی برگزار می‌شود که از جمله این برنامه‌ها می‌توان به مراسم یادواره شهدای خلیج‌فارس صبح ۱۷ مهر ماه در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر، ۱۸ مهرماه در بحیری دشتی و خشت با حضور فرماندهان و رزمندگان اشاره کرد.

انتهای پیام/م

منطقه دوم دریایی سپاه در اوج اقتدار

برچسب ها: شهدا ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.