استاندار کردستان:

بانک های خصوصی منابع خود را در استان کردستان صرف کنند

استاندار کردستان گفت: بانک های خصوصی منابع خود را از سرمایه های استان جذب می کنند و باید آنها را نیز در داخل استان مصرف کنند.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، بهمن مرادنیا در جلسه شورای هماهنگی بانک های استان کردستان با اشاره به اینکه منابع بانک های خصوصی متعلق به استان است، گفت: نباید منابعی که در استان جذب می شود در جای دیگری صرف شود.

وی همراهی، همفکری و همصدایی بانک ها را لازمه ایجاد تغییر در وضعیت اقتصادی استان دانست و افزود: چشم امید مردم در بحث توسعه کردستان به بانک هاست که امیدواریم این هماهنگی و همراهی بیش از پیش باشد.

استاندار کردستان از مدیران بانک ها خواست فرماندهان اقتصادی استان باشند و همه ما باید شرایط اشتغال و درآمد سرانه استان را درک کنیم بنابراین رتبه استان در کشور، باید غیرت ما را به جوش بیاورد.

مرادنیا در ادامه به طرح های مصوب و در دست اقدام استان اشاره کرد و یادآور شد: این طرح ها برای آینده استان نویدبخش است اما وضعیت امروز جوانان را باید دریابیم و باید ابزار کار را برای آنها فراهم کنیم تا بتوانند روی پای خود بایستند.

وی با بیان اینکه در شرایط فعلی تولیدکنندگان در مضیقه هستند و باید آنها را درک کنیم، از اعضای شورای هماهنگی بانک های استان خواست با حساسیت و دلسوزی بیشتری تلاش کنند.

 مرادنیا بیان کرد: عملکرد بانک ها نسبت به سال قبل رشد داشته اما برای ایجاد تغییر در توسعه استان باید رشد چشمگیری داشته باشیم.

انتهای پیام/م

مدیران بانک ها باید فرماندهان اقتصادی استان باشند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.