انتخابات شورای دانش آموزی در ۱۵۰۰ مدرسه استان بوشهر برگزار می‌شود

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: بیست و یکمین انتخابات شورا‌های دانش آموزی اول آبان در هزار و ۵۰۰ مدرسه استان بوشهر برگزار می‌شود.

انتخابات شورای دانش آموزی در ۱۵۰۰ مدرسه استان بوشهر برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سیروس فتحی افزود: بیش از ۱۵۲ هزار دانش آموز از پایه سوم ابتدایی تا دوازدهم به تفکیک دوره تحصیلی و جنسیت در انتخابات شورای دانش آموزی در استان شرکت می‌کنند که از این تعداد ۷۴ هزار و ۵۰۰ دانش آموز دختر و ۷۷ هزار ۵۰۰ دانش آموز پسر هستند.

وی ادامه داد: طبق پیش بینی ها،۱۲ هزار و ۵۰۰ دانش آموز دختر و ۱۴ هزار و ۵۰۰ دانش آموز پسر داوطلب عضویت در انتخابات شورای دانش آموزی می‌شوند که ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر از آن‌ها به عنوان منتخبان شورای دانش آموزی مدارس استان انتخاب خواهند شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر بیان کرد: هر مدرسه براساس تعداد دانش آموز، پنج تا ۱۱ عضو اصلی و علی البدل خواهد داشت.

فتحی با اشاره به اینکه در سالیان اخیر در بعضی ازمدارس استان، انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار شده است، گفت: امسال نیز پیشنهاد می‌شود مدارسی که قابلیت اجرای انتخابات به صورت الکترونیکی دارند، آن را اجرا کنند.

وی از مدیران خواست پذیرای همکاری شورا‌های دانش آموزی در مدرسه باشند، زیرا می‌توانند با هم افزایی مثبت در بین دانش آموزان، به مسوولان مدرسه کمک کنند.

انتهای پیام/ک

اول آبان زمان برگزاری انتخابات شوراهای دانش آموزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.