اتهام‌زنی وزیر خارجه امارات به ایران در مجمع عمومی سازمان ملل

وزیر امور خارجه امارات در جریان سخنرانی خود در نشست مجمع عمومی سازمان ملل به گزافه‌گویی علیه کشورمان پرداخت.

اتهام‌زنی وزیر خارجه امارات به ایران در مجمع عمومی سازمان مللبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، وزیر امور خارجه امارات، امشب (شنبه) در جریان سخنرانی خود در هفتاد و سومین نشست مجمع عمومی سازمان ملل به تکرار ادعاها علیه کشورمان پرداخت.

عبدالله بن زاید آل نهیان در ادامه گزافه‌گویی‌های مقامات ابوظبی، مدعی شد: عربستان از طریق حوثی‌ها (جنبش انصارالله یمن) در معرض بارانی از موشک‌های ایرانی قرار گرفته است.

وی همچنین افزود: برخی از کشورهای منطقه و در رأس آنها ایران امنیت منطقه را برهم می زنند و در امور داخلی کشورها دخالت می کنند.

بن زاید که کشورش یکی از اعضای ائتلاف متجاوز به یمن به سرکردگی عربستان است و از تروریست‌های داعش و جبهه النصره حمایت مالی و نظامی می‌کند، در ادامه یاوه‌سرایی‌های خود گفت: ایران هیچ روزی از حمایت تروریسم و توسعه تسلیحات کشتار جمعی دست بر نداشته است!

وزیر خارجه امارات همچنین در ادامه گزافه‌گویی علیه کشورمان مدعی شد که ایران، جزایر سه‌گانه ایرانی تنب کوچک و بزرگ و ابوموسی را از ۴۷ سال پیش اشغال کرده و با بیان اینکه ایران قوانین بین‌المللی و منشور سازمان ملل را نقض کرده، خواستار آن شد که ایران به خواسته‌های امارات پاسخ داده و حقوق متعلق به این جزایر را به صاحبان آن‌ها بدهد!

انتهای پیام/

ادعاهای تکراری امارات درباره جزایر سه‌گانه ایرانی در نشست مجمع عمومی سازمان ملل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار