۱۹۱ شوهر بدهکار در زندان‌های استان کرمان

مدیر عامل ستاد دیه استان کرمان گفت:افزایش تصاعدی قیمت سکه در چهارماه گذشته سبب رشد 10 تا 12 درصدی زندانیان بدهکار مهریه و نفقه در زندان‌های استان شده است.

۱۹۱ شوهر بدهکار؛ در زندان‌های استان کرمانسید حجت موسوی قوام مدیر عامل ستاد دیه استان کرمان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: در حال حاضر ۱۹۱ نفر به دلیل بدهی مهریه و نفقه در زندان‌های استان کرمان به سر می برند.

وی افزود: افزایش نرخ سکه علاوه بر آنکه پرونده‌های قضایی دادگاه‌های خانواده را زیادتر کرده، آمار زندانیان بدهکار مهریه را نیز تا حد قابل توجهی افزایش داده است.

موسوی تصریح کرد : از تعداد ۱۹۱ نفر از زندانیان محکوم به پرداخت مهریه، ۱۱۸ نفرمربوط به مهریه و ۱۰ نفر مربوط به نفقه میباشد.

مدیرعامل ستاد دیه استان کرمان گفت:طبق آمار واصله و اطلاعات رسیده اکنون کمترین زندانیان مربوط به مهریه در شهرستان کهنوج و بیشترین آمار مربوط به شهرستان کرمان می باشد.

وی بیشترین میزان بدهی را ۲ هزار سکه و کمترین آن را ۳ تا ۴ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: آمار بدهکاران مهریه و نفقه در استان کرمان نسبت به فروردین و اردیبهشت ۹۷ رشد ده تا دوازده درصدی را نشان می دهد.

وی بیان داشت:میزان بدهی بدهکاران مهریه و نفقه در استان کرمان ۷ میلیارد تومان است.

افزایش قیمت سکه سبب افزایش ده تا دوازده درصدی بدهکاران مهریه و نفقه در استان کرمان شده است.

انتهای پیام/ح

افزایش قیمت سکه به افزایش زندانیان مهریه منجر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار