دادستان اردبیل؛

وضعیت حمل و نقل در استان اردبیل مناسب و عادی است / 13 اخلالگر دستگیر شدند

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: وضعیت حمل و نقل در استان اردبیل مناسب و عادی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ناصر عتباتی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل افزود:با همکاری و پشتیبانی کامیون داران و رانندگان محترم و زحمتکش استان اردبیل شاهد فعالیت های روزمره و متعارف این قشر زحمتکش در سطح استان می باشیم.

وی گفت : پیرو هماهنگی ها و برگزاری جلسات متعدد با حضور مسئولین پایانه ها، راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، نمایندگان شرکت ها، باربری ها و مقامات قضایی و اجرایی استان با کمترین میزان مشکلات در سطح استان مواجه می باشیم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل با تذکر جدی به بعضی از شرکت های باربری در خصوص عدم رعایت مقررات اعلام بار به اداره کل حمل و نقل جاده ای و پایانه ها تاکید نمود اقدامات بازدارنده لازم را در این خصوص معمول دارند.

عتباتی بیان داشت: رفع مشکلات اعلام شده کامیون داران  از جمله تامین قطعات و لاستیک را که یکی از اولویت های مسئولان استانی است که به جد در حال پیگیری می باشد.

وی افزود: هفته گذشته، برخی افراد که اقدام به ایجاد اخلال در روند حمل و نقل بار و تهدید رانندگان و تخریب وسایل نقلیه آنان اقدام نموده بودند شناسایی و چندین نفر دستگیر و با قرار قانونی روانه زندان شدند.

دادستان اردبیل به دستگیری 5 نفر در شهرستان گرمی و 8 نفر در اردبیل اشاره نمود و اقدامات توجیهی و تذکر به این افراد از اولویت های مهم دادستانی اعلام کرد.

عتباتی در ادامه ضمن تشکر از همراهی و همکاری رانندگان عزیز و زحمتکش استان اعلام نمود: تامین امنیت جاده ها و جابجایی ایمن کالاها از اولویت های مهم دستگاه قضایی بوده و با اخلاگران در این عرصه با جدیت و قاطعیت برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/ح

دستگیری 13 نفر از اخلال گران در اردبیل

برچسب ها: دادگستری ، پایانه ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.