تعمیر و راه‌اندازی کمپرسور گاز فشار بالای سکوی سروش

تعمیر کمپرسور گاز فشار بالا با همت کارکنان سکوی سروش، در این سکو با موفقیت انجام شد.

تعمیر و راه‌اندازی کمپرسور گاز فشار بالای سکوی سروشبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران اعلام کرد: با به‌وجود آمدن مشکل برای یکی از کمپرسورها، واحد تعمیرات سکوی سروش پیشنهاد تعمیرش ارائه داد و مسئولان با آن موافقت کردند.

کمپرسور‌های گاز از حیاتی‌ترین دستگاه‌های سکوی سروش هستند که تامین گاز با فشار کافی برای سوخت اصلی توربین‌ها و صادرات را انجام می‌دهند و تاکنون شرکت‌های پیمانکار این کمپرسور‌ها را با صرف وقت و هزینه هنگفت تعمیر می‌کردند.

پس از انجام آزمایش‌های مربوط، کمپرسور با موفقیت راه‌اندازی شد و به این ترتیب گامی برای خودکفایی و استفاده از توان نیرو‌های همسو با منافع شرکت برداشته شد.

میدان نفتی سروش در منطقه بهرگان واقع در آب‌های خلیج فارس در استان بوشهر قرار دارد و مدیریت تولید از این میدان بر عهده شرکت نفت فلات قاره است.

نفت میدان سروش یکی از سنگین‌ترین انواع نفت خام ایران و جهان به شمار می‌رود و به همراه نفت میدان نوروز که در نزدیکی این میدان قرار دارد به پایانه شناور خلیج فارس منتقل و پس از آن طبق برنامه ریزی امور بین الملل نفت به مشتریان فروخته می‌شود.

انتهای پیام/ک

کمپرسور گاز فشار بالای سکوی سروش تعمیر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.