ناکامی گروگان گیران در ارزوییه

فرمانده ناحیه‌ی مقاومت بسیج سپاه ارزوئیه گفت: یک باند گروگان گیری در سطح شهرستان که قصد ایجاد ناامنی را داشتند، شناسایی و متلاشی شد.

ناکامی گروگان گیران در ارزوییهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،، سرگرد پاسدار رضا اسماعیلی کاخ فرمانده سپاه ارزوییه گفت:توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) یک باند گروگان گیری در سطح شهرستان که قصد ایجاد ناامنی را داشتند، شناسایی شد.

وی افزود: سربازان امام زمان (عج) با همکاری دستگاه قضا و نیروی انتظامی با انجام عملیات دقیق و در کمتر از سه ساعت افرادی که قصد ایجاد ناامنی داشتند را شناسایی کردند و گروگان را آزاد کردند.

وی با بیان اینکه عده‌ای با ایجاد رعب و وحشت میان شهروندان و به هم زدن نظم و امنیت عمومی دست به انجام چنین کار‌هایی می‌زنند، عنوان کرد: لذا در راستای تامین امنیت شهرستان ارزوئیه برخورد قانونی و ضربه به همچنین باند‌هایی در دستور کار اداره کل اطلاعات سپاه شهرستان قرار دارد.

فرمانده ناحیه‌ی مقاومت بسیج سپاه ارزوئیه گفت: با عنایت خداوند متعال و اقدامات اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اطلاعات سپاه و با همکاری قوه‌ی قضائیه و برادران نیروی انتظامی شهرستان، روی باند گروگان گیران عملیات شد که خوشبختانه با موفقیت انجام گرفت و گروگان گیران مورد شناسایی قرار گرفتند و گروگان آزاد شد.

وی تصریح کرد: با تلاش‌های شبانه روزی نیرو‌های امنیتی و اطلاعاتی به خصوص سربازان گمنام امام زمان (عج) این خادمان بی ریا و بی ادعا، امنیت و ثبات که بالاترین و باارزش‌ترین سرمایه مادی و معنوی به شمار می‌رود، فراهم است که باید قدردان این نعمت باشیم.

انتهای پیام/ح

آزادی گروگان در ارزوئیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۳ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
درود
آخرین اخبار