پتروشیمی جم سومین تولید کننده نوار آبیاری قطره‌ای در جهان

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل پتروشیمی جم گفت: پتروشیمی جم سومین تولید کننده در جهان است که به فناوری تولید نوار تِیپ ویژه آبیاری قطره‌ای دست یافته است.

پتروشیمی جم سومین تولید کننده نوار آبیاری قطره‌ای در جهانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،حسین صفاری نوش آبادی افزود: پیش از این انحصار تولید این نوار تیپ‌ها در دست تولید کنندگان امریکایی و ایتالیایی بود.

وی بیان کرد: نوار تیپ‌ها نسل جدید سامانه آبیاری قطره‌ای است که با توجه به ویژگی‌های آن از جمله آسانی استفاده در داخل و خارج کشور پرطرفدار است.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل پتروشیمی جم با اشاره به تلاش برای جلوگیری از خام فروشی در این مجتمع، تولید پلی اتیلن بلک PE-۱۰۰، را یکی از این کار‌ها عنوان کرد و ادامه داد: علاوه بر این، سپر و داشبورد خودرو نیز که پیش‌ترتوان تولید آن در داخل کشور وجود نداشت، اکنون دراین مجتمع تولید می‌شود.

صفاری نوش آبادی همچنین با اشاره به تولید پلی پروپیلن با فناوری نوین در یکی از شرکت‌های زیر مجموعه این پتروشیمی، گفت: واحد تولید محصول استراتژیک ABS/RUBBER تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: پتروشیمی جم با توسعه سبد محصولات استراتژیک و روزآمد و همراه با ارزش افزوده بیشتر در کنار توسعه سهم بازار نقش مهمی در ارتقا ارزش بلند مدت سهامداران ایفا کرده است.

مجتمع پتروشیمی جم در عسلویه قرار دارد.

انتهای پیام/ک

تلاش برای کاهش خام فروشی در مجتمع پتروشیمی جم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.