ادعای جان بولتون: سیاست دولت آمریکا تغییر نظام در ایران نیست

مشاور امنیت ملی کاخ سفید در گفتگو با دیلی بیست، مدعی شد دولت آمریکا به دنبال تغییر حکومت در ایران نیست.

ادعای جان بولتون: سیاست دولت آمریکا تغییر نظام در ایران نیستبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه خبری-تحلیلی «دیلی بیست» با انتشار گزارشی نوشت در آستانه هفتاد و سومین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد، اعضای تندرو در دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، در تلاش هستند تا به همه بقبولانند که در تلاش برای براندازی نظام در جمهوری اسلامی ایران نیستند.

جان بولتون، مشاور امنیت ملی کاخ سفید، در گفتگو با دیلی بیست، مدعی شد سیاست دولت آمریکا براندازی نظام در ایران نیست. بولتون در ادامه گفت: چیزی که انتظار داریم تغییرات چشمگیر در رفتار آنها (ایرانی ها) است.

در ادامه گزارش دیلی بیست با ابراز تردید درباره صحت اظهارات رسمی بولتون مبنی بر عدم تلاش دولت ترامپ برای تغییر حکومت در ایران، آمده است طبق گزارش چند روز پیش این پایگاه خبری-تحلیلی، رودی جولیانی، وکیل و مشاور رئیس جمهور آمریکا روز شنبه با حضور در گردهمایی (گروهک تروریستی منافقین) که برای تغییر نظام در ایران تلاش می کند، اعلام کرد: پایان جمهوری اسلامی ایران ممکن است در چند روز، ماه یا سال آینده اتفاق بیفتد. اما در نهایت اتفاق خواهد افتاد.

پس از آن بود که مقامات ارشد دولت ترامپ، برای سرپوش گذاشتن بر اظهارات جولیانی دست به کار شدند. برای مثال نیکی هیلی، نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل متحد، روز گذشته مدعی شد واشنگتن نه در ایران و نه در هیچ کجای دنیا قصد تغییر حکومت ندارد!

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار