ضرورت احداث ۶۵۰ کیلومتر بزرگراه در اردبیل

مدیرکل راه‌ و شهرسازی استان اردبیل گفت: اردبیل نیازمند احداث ۶۵۰ کیلومتر بزرگراه است.

محبوب حیدری ، مدیرکل راه‌ و شهرسازی استان اردبیل با اشاره به میزان بهره مندی این استان در حوزه راه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،اظهار داشت : در خصوص توسعه زیرساخت ها در حوزه راه با مشکلاتی روبرو هستیم، چنانچه نیاز به توسعه ۶۵۰ کیلومتری بزرگراه های استان داریم که باید احداث شود.

وی کل پروژه های بزرگراهی به اتمام رسیده و در دست بهره برداری را حدود ۱۳۰ کیلومتر برشمرد و افزود: این رقم باید ۶۵۰ کیلومتر افزایش یابد که به اعتباری بالغ بر هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان هزینه نیاز دارد.

مدیرکل راه‌ و شهرسازی استان تامین این میزان اعتبار را نیازمند تلاش و پیگیری مدیران و نمایندگان استان و توجه بیش از پیش مسئولان وزارت راه و شهرسازی دانست.

حیدری با اشاره به پروژه های افتتاح شده و در دست اجرای استان در حوزه راه تصریح کرد: محور خلخال- فیروزآباد یکی از پروژه های مهم در این حوزه بود که افتتاح شد، این پروژه به طول حدود ۲۷ کیلومتر در سخت ترین توپوگرافی منطقه اجرا و به بهره برداری رسید.

وی در ادامه احداث باند دوم محور اردبیل – فیروزآباد را از طرح های توسعه ای و ایمن سازی راه های استان برشمرد و گفت: این پروژه که تا پایان سال ۹۶ بدون اعتبار بود و امسال به پیوست یک قانون بودجه رفته و دارای ردیف اعتباری شد، به طول ۸۲ کیلومتر اجرا می شود.

انتهای پیام/ع

احداث پروژه های راهسازی در استان اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.