خوش‌شانسی محض گردشگر هنگام حمله فیل‌ها! +فیلم

یک گردشگر جوان که وارد محدوده نگهداری فیل ها در یک باغ وحش شده بود از حمله مرگبار چند فیل جان سالم بدر برد.

خوش شانسی گردشگر از حمله مرگبار فیل ها + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گردشگر جوانی که با به خطر انداختن جانش وارد محدوده نگهداری فیل ها در باغ وحشی در کشور دانمارک شده بود با خوش شانسی از خطر مرگ گریخت. در ویدئویی که منتشر شده است لحظه تعقیب و گریز فیل ها با این مرد را به تصویر می کشد. صدای شخصی که با تلفن همراه در حال فیلمبرداری از این صحنه است در این ویدئو شنیده می شود که فریاد می زند : " فرار کن، فرار کن."

در این ویدئو مشاهده می شود گردشگر جوان که به کندی قادر به صعود از تخته سنگ ها است با خوش شانسی خود را به بالای سنگ ها می رساند. فیل ها نیز که متوجه ورود یک غریبه به محل زندگی خود شده بودند با تکان دادن خرطوم خود اقدام به تعقیب این مرد کردند. سرانجام در حالی که این مرد خود را به لالای تپه کوچک رسانده بود با راهنمایی یک زن در نشان درب خروج موفق به فرار از دست فیل ها شد. او که هنوز هویتش مشخص نشده است با پریدن از نرده های چوبی وارد محدوده فیل ها شده بود.

گفته می شود مرد جوان توسط ماموران باغ وحش بازاداشت شده است. این مرد ظاهرا آگاه نبود که این حیوانات به ظاهر آرام در صورت احساس تهدید به یکی از خطرناک ترین حیوانات تبدیل می شوند. این پستانداران که از آنها به عنوان بزرگترین حیوان زنده روی زمین یاد می شود سالیانه موجب مرگ تعدادی انسان می شوند.

گفتنی است؛ اقدام این گردشگر جوان در حالی خبرساز می شود که چند روز پیش نیز یک مرد جوان اهل کالیفرنیای آمریکا اقدام به انجام عملی مشابه در ورود به محل نگهداری شیرهای یک باغ وحش کرده بود. در این حادثه که شب چهارشنبه رخ داد "جولیو مندز" 38 ساله پس از ورود به محل نگهداری دو شیر ماده حین فرار و بالا رفتن از نرده های فلزی از ناحیه انگشت پا مورد حمله یک شیر ماده قرار گرفت و مجروح شد.

انتهای پیام/

گردشگر جوان با خوش شانسی از حمله فیل ها جان سالم بدر برد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار