ادعای جان بولتون: تصمیم ترامپ برای خروج از برجام تأثیرات عمیقی بر ایران و منطقه داشته است

مشاور امنیت ملی کاخ سفید در گفتگو با شبکه فاکس نیوز، ادعا‌های بی‌اساس مقامات آمریکایی را علیه کشورمان تکرار کرد.

ادعای جان بولتون: تصمیم ترامپ برای خروج از برجام تأثیرات عمیقی بر ایران و منطقه داشته استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، جان بولتون، مشاور امنیت ملی کاخ سفید، در گفتگو با شبکه تلویزیونی فاکس نیوز آمریکا، باز هم ادعاهای بی‌اساس مقامات آمریکایی را علیه کشورمان تکرار کرد.

بولتون در تلاشی مذبوحانه مدعی شد ایران مقصر اصلی سرنگونی جنگنده روسیه در پی حمله رژیم صهیونیستی به لاذقیه سوریه و کشته شدن 15 خدمه آن است، زیرا، جنگنده های اسرائیلی تلاش داشتند تجهیزاتی را که قرار بود در اختیار حزب الله لبنان قرار گیرد، منهدم کنند. مشاور امنیت ملی دونالد ترامپ در ادامه گزافه گویی های خود مدعی شد: بنابراین، تهدیدات ایران نه تنها در موضوع هسته ای، بلکه در زمینه اقدامات نظامی و سلطه جویانه نیز همچنان ادامه دارد.

جان بولتون در پاسخ به پرسش مجری برنامه درباره اینکه روابط تهران-واشنگتن به کجا خواهد رسید، مدعی شد: تصمیم رئیس جمهور (ترامپ) برای خروج از توافق هسته‌ای ایران و بازگرداندن تحریم‌های این کشور تأثیرات عمیقی بر ایران و در کل، منطقه داشته است. بولتون همچنین مدعی شد این تحریم ها «تلاش های ایران برای تحمیل اراده و خواست خود بر کشورهای منطقه را مختل کرده است».

بولتون در ادامه یاوه سرایی های خود با ادعای اینکه تحریم های آمریکا علیه ایران باعث تغییرات اقتصادی و سیاسی مهمی در ایران خواهد شد، گفت اگر تهران رفتار خود را تغییر ندهد با تحریم های جدیدی مواجه خواهد شد.

مشاور امنیت ملی ترامپ همچنین ایران، روسیه، چین و کره شمالی را به انجام حملات سایبری علیه بخش های دولتی و خصوصی آمریکا متهم کرد.

انتهای پیام/

ادعاهای جان بولتون علیه ایران در گفتگو با فاکس نیوز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار