گشایش نمایشگاه عکس کبوترهای آسمانی گیلان در لاهیجان

نمایشگاه عکس با عنوان کبوترهای آسمانی گیلان به مناسبت هفته دفاع مقدس در لاهیجان برپا شده است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ نگار نادری رئیس ادراه فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان گفت:: به مناسبت هفته دفاع مقدس نمایشگاه عکس کبوتر‌های آسمانی گیلان از کبری علی‌پور مدرس و محقق عکاسی گیلان و به همت انجمن سینمای جوانان ایران- دفتر لاهیجان و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان در گالری استاد حسین محجوبی این اداره برپا شده است.
وی افزود: در این نمایشگاه ۲۰ قطعه عکس ۵۰ در ۷۰ با موضوع شهدای گمنام انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای بازدید عموم به نمایش گذاشته شده است.
رئیس ادراه فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان گفت: این نمایشگاه که از دیروز برگزار شده است تا ۵ مهر ادامه دارد و علاقمندان می‌توانند صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۳ وعصر‌ها ۱۵ تا ۱۹ از نمایشگاه عکس کبوتر‌های آسمانی گیلان دیدن کنند.
نگار نادری تصریح کرد: کبری علی‌پور متولد ۱۳۴۲ رشت و دانش‌آموخته مقطع کارشناسی ارشد عکاسی، کارشناسی ارشد مرمت اشیای فرهنگی و تاریخی، کارشناسی عکاسی وکاردانی علوم هنری از تهران است. از کبری علی‌پور دو کتاب به نام‌های عکاسان و عکاسخانه‌های رشت، تاریخ عکاسی گیلانو همچینن مقالاتی در زمینه تاریخ عکاسی در ماهنامه پادنگ (۱۳۸۴ تا ۱۳۹۲) به چاپ رسیده است. وی سابقه تدریس در سازمان آموزش و پرورش و مراکز آموزش و عالی استان گیلان و برگزاری ١٢ نمایشگاه عکس انفرادی و چندین نمایشگاه عکس گروهی را نیز در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام / ق

نمایشگاه عکس کبوترهای آسمانی گیلان در لاهیجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.