بیش از یک میلیارد تومان هدف‌گذاری کمیته امداد استان مرکزی برای "جشن عاطفه‌ها"

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی گفت:هدف‌گذاری کمیته امداد استان مرکزی برای جشن عاطفه‌ها ۳ میلیارد تومان بود که یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان آن تاکنون محقق شده است.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ قنبر موسی‌نژاد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی  با اشاره به هدف‌گذاری 3 میلیارد تومانی کمیته امداد استان مرکزی در جشن عاطفه‌ها گفت: تاکنون در استان مرکزی یک میلیارد و 200 میلیون تومان کمک جمع‌آوری شده است با توجه به این که سیاست‌گذاری 3 میلیارد تومان است و براساس تعهدات کمیته امداد و کمک خیران تا پایان شهریور این تعهدات عملیاتی می‌شود.

وی افزود: پیش‌بینی ما این بود که 2 میلیارد و 200 میلیون تومان در همان مرحله نخست عملیاتی شود و در مرحله بعدی که ویژه مدارس است و در سال گذشته در این زمینه در مدارس استان مرکزی 300 میلیون تومان کمک در سطح استان جمع‌آوری شد، با تفاهمی که با سازمان دانش‌آموزی و آموزش‌ و پرورش داریم برنامه‌ریزی شده تا بتوانیم به هدف‌گذاری برسیم و این 3 میلیارد تومان محقق شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی تصریح کرد: در کنار این‌ها با توجه به منابعی که خود کمیته امداد دارد و تعهداتی که به مردم داشتیم علاوه بر کمک‌های مردم خود کمیته امداد مبلغی بین 80 تا 130 هزار تومان براساس مقطع تحصیلی به هر دانش‌آموز پرداخت می‌کند که این مهم در بخشی از شهرستان‌ها عملیاتی و انجام شده است و در دیگر شهرستان‌ها تا آخر شهریورماه عملیاتی و به حساب دانش‌آموزان واریز می‌شود و کمک‌های جمع‌آوری شده از مردم هم به همراه کمک خود کمیته امداد پرداخت می‌شود.

موسی‌نژاد با اشاره به جامعه تحت پوشش کمیته امداد در استان مرکزی گفت: 44 هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد استان مرکزی هستند که در گروه‌های مختلف قرار دارند، از این تعداد 38 هزار نفر از کمیته امداد مستمری دریافت می‌کنند، و حدود 7 هزار نفر دیگر تک‌خدمتی و یا چندخدمتی هستند یعنی از کمیته امداد به جز مستمری بهره‌مند هستند.

وی ادامه داد: در این راستا به تعدادی از آنها در بحث اشتغال، کمک فرهنگی و دیگر مسائل کمک می‌شود، در مجموع 44 هزار خانوار و مخاطب داریم که از این تعداد 6 هزار نفر آن دانش‌آموز و دانشجو بوده و 150 نفر در مناطق محروم استان بوده که نیازمند کمک جدی و توجه بسیار هستند.

انتهای پیام/ب

هدف‌گذاری کمیته امداد استان مرکزی برای "جشن عاطفه‌ها"

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.