باشگاه خبرنگاران جوان گزارش می‌دهد؛

تعزیرات گرانفروشان را نقره داغ کرد/ حراج گوشت‌های ۵۰ هزار تومانی به قیمت ۲۹ هزار تومان + فیلم

در پی دریافت گزارشات مردمی مبنی بر عرضه گوشت قرمز بیش از نرخ مصوب در محله جوادیه، گشت تعزیرات حکومتی به این محل اعزام شد.

کشف و عرضه 200 کیلوگرم گوشت برزیلی با نرخ مصوب در بازار توسط گشت تعزیرات/ برخورد با گران فروشان گوشت قرمز + فیلمبهمن حسن بیگی رئیس گشت مشترک تعزیرات حکومتی استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: پس از گزارشات مردمی مبنی بر عرضه گوشت قرمز بیش از نرخ مصوب و گران فروشی توسط برخی از فروشگاه های گوشت قرمز و قصابی های محله 20 متری جوادیه، گشت تعزیرات جهت رسیدگی به شکایات مردمی با مراجعه به این محل به بررسی این موضوع پرداخت.

وی افزود: با بررسی ماموران گشت تعزیرات حکومتی استان تهران و بازرسی از بازار گوشت واقع در 20 متری جوادیه، مقدار 200 کیلوگرم گوشت قرمز برزیلی توسط ماموران گشت تعزیرات که با قیمت بیش از 50 هزار تومان و بیش از قیمت مصوب اتحادیه در بازار توسط قصابان عرضه می شده است، کشف و تمامی آن توسط ماموران مصادره شد.

حسن بیگی در ادامه افزود:  گوشت های مصادره شده بلافاصله توسط ماموران گشت تعزیرات در واحد های فروش گوشت در همان محل با نرخ مصوب 29 هزار تومان و با نظارت ماموران تعزیرات در بین شهروندان عرضه شد.

وی  با اعلام تشکیل پرونده برای متخلفان در این زمینه جهت بررسی بیشتر موضوع، گفت: با متخلفان و گران فروشان در زمینه های مختلف مواد غذایی و ... برخورد قاطع و قانونی خواهیم کرد.

 اقدامات گشت تعزیرات جهت عرضه گوشت های مصادره ای با قیمت مصوب در بازار را در فیلمهای زیر مشاهده کنید.

 

انتهای پیام/

اقدامات گشت تعزیرات حکومتی در بازار گوشت قرمز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار