کسب عناوین برتر در جشنواره قاصدک

اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان چهارمحال و بختیاری موفق به کسب سه عنوان برتر در جشنواره قاصدک شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ فرزاد رحیمی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری گفت: سه عضو کودک و نوجوان این کانون موفق به کسب سه عنوان برتر در هشتمین جشنواره فیلم کودک برای کودک (قاصدک) شدند.

وی افزود: مینا حیدری از مرکز فرهنگی هنری سورشجان و با مربی گری طاهره حیدری با ارائه اثر «چق چقو» در بخش بهترین موسیقی، علی رفیعی از مرکز فرهنگی هنری مجتمع شهرکرد و با مربی گری پرورین کوهی با ارائه اثر «قطار زندگی» در بخش پویا نمایی و شیدا سلیمانی از مرکز فرهنگی هنری شماره ۳ شهرکرد و با مربی گری فاطمه نوروزیان با ارائه اثر «آدم کوچولوی گرسنه» در بخش بهترین صداگذاری، دیپلم افتخار و دیگر جوایز جشنواره را به دست آوردند.

رحیمی اضافه کرد: در این جشنواره از میان آثار ارسال شده به دبیرخانه، داوران ۳۵ فیلم مستند و پویانمایی را شایسته دریافت جایزه و دیپلم افتخار معرفی کردند که ۱۹ جایزه به بخش فیلم و مستند و ۱۶ جایزه نیز به بخش پویانمایی تعلق گرفت.

وی ادامه داد: جوایز برترین‌های هشتمین جشنواره فیلم کودک برای کودک (قاصدک) کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در آیین اختتامیه سی و یکمین جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان در اصفهان اهدا شد.

انتهای پیام/ف

درخشش در هشتمین جشنواره فیلم کودک برای کودک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار