معاون صدا و سیما:

رادیو و رسانه ملی خود را در مسیر محرم قرار داده است

معاون صدای سازمان صدا و سیما گفت: رادیو و رسانه ملی به عنوان آینه تمام نمای ملت خود را در مسیر محرم قرار داده‌اند و تلاش می‌کنند تا به علاقه‌های مردم بپردازند.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛حمید شاه آبادی؛معاون صدای سازمان صدا و سیما شامگاه دوشنبه در مراسم افتتاحیه رادیو محرم که در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از حضور آیت الله مکارم شیرازی در این مراسم اظهار داشت: علما و مراجع تقلید پرچم‌دار مکتب حسینی(ع) هستند و اگر هم در این حوزه قدمی برداشته می‌شود باید زیر نظر آن‌ها باشد.

وی ادامه داد: رادیو و رسانه ملی به عنوان آینه تمام نمای ملت خود را در مسیر محرم قرار داده‌اند و تلاش می‌کنند تا به علاقه‌های مردم بپردازند و در این راستا به مراسم‌های عزاداری امام حسین علیه‌السلام و یاران ایشان توجه لازم را خواهند داشت.

معاون صدای سازمان صدا و سیما با بیان اینکه نهضت امام حسین(ع) درمان و رفع کننده همه مشکلات کشور است، افزود: مردم به محرم چشم دوخته تا در حال و هوای این ماه مبارک به حاجات و نیازهای خود برسند.

شاه آبادی با بیان اینکه مطالبه مردم، زدودن همه تحریفات و خرافات از سخنان مداحان و مرثیه سرایان است، خاطرنشان کرد: اگر تأسیس رادیو محرم را در شهر مهد علم و اجتهاد قرار دادیم به این علت است که به جلوگیری از تحریفات با استفاده آموزه‌های علمی اعتقاد داریم و تلاش می‌کنیم تا به نیازهای مردم پاسخ دهیم.

وی تصریح کرد: اگر امروز رادیو در کنار ملت یک حرکت جدیدی را آغاز می‌کند چیزی نیست جز نیاز و مطالبه مردم؛ نوای حسینی قبل از ترویج در میان مردم باید در جایی سنگ محک خورده باشد.

انتهای پیام/الف

مردم به محرم چشم دوخته اند

برچسب ها: فرهنگی ، رادیو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.