رتبه برتر آذربایجان شرقی در مسابقات کشوری قرآن کریم

پنج نفر از مددجویان کمیته امداد آذربایجان شرقی در مسابقات کشوری قرآن کریم رتبه‌های برتر را کسب کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛  زمانی معاون فرهنگی کمیته امداد استان آذربایجان شرقی با اعلام اینکه کمیته امداد این استان در مسابقات کشوری قرآن کریم حائز رتبه دوم شد گفت: پنج نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد در مسابقات کشوری قرآن کریم «یادواره شهدای مدافع حرم» که در شیراز برگزار شد رتبه‌های برتر را کسب کردند.

وی افزود: در این مسابقات فاطمه انور رتبه سوم رشته ترتیل، منیره فیروزی رتبه اول حفظ کل قرآن کریم، بهمن حسن زاده رتبه سوم اذان، علی فیروزی رتبه سوم حفظ ۱۰ جزء و ماهان کاظمی رتبه اول تحقیق و اذان را به دست آوردند.

زمانی با تاکید به اینکه کلاس‌های آموزش قرآن کریم به مددجویان در کانون‌های دائم این نهاد برگزار می‌شود، بیان کرد: اکنون ۱۹ نخبه علمی، تحصیلی و ورزشی تحت حمایت کمیته امداد استان آذربایجان شرقی بوده و از خدمات تحصیلی و آموزشی این نهاد بهره‌مند هستند.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه برنامه‌های فرهنگی این نهاد با هدف ایجاد نشاط معنوی در بین مددجویان برگزار می‌شود، عنوان کرد: برگزاری اردو‌های زیارتی، آموزش خانواده و دوره‌های آموزشی برای مددجویان در کانون‌های پیروان ولایت از مهمترین برنامه‌های فرهنگی این نهاد است. 

 

انتهای پیام/ش

برگزاری مسابقات کشوری قرآن کریم «یادواره شهدای مدافع حرم» 

برچسب ها: قران ، تفسیرقران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.