لزوم هوشیاری مردم در برابر دشمن

فرمانده سپاه کرمان در جمع مردم جنوب کرمان گفت: دشمن در پی نسبت دادن مشکلات اقتصادی به نظام جمهوری اسلامی ایران است .

لزوم هوشیاری مردم در برابر دشمنبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ سردار ابوحمزه فرمانده سپاه ثارلله کرمان در جمع مردم و بسیجیان رودبارجنوب با تشریح توطئه های استکبار در جنگ اقتصادی و روانی گفت: استکبار جهانی بعد از ناکام ماندن در جبهه ی مقاومت در غرب آسیا و شکست در برجام یک استراتژی راضد نظام جمهوری اسلامی تدارک دید.مردم فرصت موج سواری به دشمن نمی دهند.

ابوحمزه با بیان اینکه مطالبه گری حق مردم است، توضیح داد دشمن با موج سورای بر روی مطالبه حق مردم،حق را به سوی باطل می کشانند و با تیراندازی و پشته سازی آن را بحساب انقلاب می گذارند ،زیرا انان در پی منافع خود هستند .

وی افزود: منافقین و همه معاندینی که در طول چهل سال از این انقلاب لطمه خوردند عوامل اجرایی دشمن هستند ومردم بایدمطالبه خود را از مجاری قانونی پیگیری کنند.

سردارابوحمزه فضاسازی را یکی دیگر از نقشه های دشمن دانست وافزود: دشمن در تلاش است که مشکلات اقتصادی را به نظام ورهبری ارتباط دهد و مردم را به رهبری بدبین کنند اما مردم فریب دشمن را نمی خورند وبه نظام ورهبری وفادارند.


وی با اشاره به عملکرد قوه قضائیه در برخورد با مفسدان دانه درشت افزود:دستگاه قضا با محتکران ومفسدان اقتصادی قاطعانه برخورد می کند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اذعان داشت: کمک کردن به محرومان و اطاعت از فرمایشات مقام معظم رهبری یکی دیگر از راه حلهای رفع مشکلات است ومسئولان برای رفع مشکلات باید گوش شنوا به فرمایشات رهبری داشته باشند.

سردار ابوحمزه به رشادتهای جوانان انقلابی در خارج ازمرزها اشاره وخاطرنشان کرد با تدابیر مقام معظم رهبری جلوی داعش که ۵۰کشور حامی آن بودند گرفته شدو این قدرت ولایت و امامت است.

وی همچنین در جمع مردم قلعه گنج در جمع بسیجیان ، مسئولان و سران طوایف شهرستان قلعه گنج با اشاره به تلاش دشمن برای ایجاد جنگ روانی و اقتصادی در کشور گفت : دشمنان سعی می کنند مشکلات کنونی جامعه و نیزهمه مشکلات اقتصادی را به نظام ورهبری ربط دهند.نسبت دادن مشکلات اقتصادی به نظام هدف اصلی دشمن است.

وی افزود: دشمنان اسلام به این نتیحه رسیده اند که نقش رهبری در پایداری اسلام وانقلاب کلیدی است بنابران هدفشان تضعیف جایگاه رهبری است اما این مردم 40 سال حافظ انقلاب اسلامی بوده اند و همچنان تا آخرین نفس از انقلاب واسلام دفاع می کنند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود : انقلاب اسلامی گردنه های پر پیچ و خم و بسیار سختی را در طول این چهل سال پشت سال گذشته است و اکنون هم با مدیریت انقلابی وجهادی از این مشکلات عبور خواهد کرد.

سردار ابوحمزه همچنین در جمع بسیجیان، نخبگان و مردم شهید پرور منوجان، گفت: دشمن با جنگ اقتصادی وتبلیغات سوء روانی ورسانه ای، در صددایجاد آشوب وسپس جایگزینی شعارهای ساختار شکنانه در جامعه است اما با بصیرت وهوشیاری مردم این دسیسه ها خنثی می شود.

وی با اشاره به نقش رزمندگان اسلام ومدیریت جهادی در نابودی دشمن در دوران دفاع مقدس افزود مدیریت جهادی الگوی مناسبی برای حل مشکلات مردم است.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار