رئیس بنیاد بین المللی احیای فرهنگ خمس در خمین؛

همه وظیفه دارند خمس را ترویج کنند

رئیس بنیاد بین المللی احیای فرهنگ خمس در خمین گفت: همه وظیفه دارند خمس را ترویج کنند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  آیت الله نعیم آبادی رئیس بنیاد بین المللی احیای فرهنگ خمس در  همایش خمس در شهرستان خمین گفت: خمس مربوط به اسلام است و همه وظیفه ترویج آن را دارند و بایدآگاهی جامعه در این خصوص افزایش یابد.

 آیت الله نعیم آبادی افزود: بنیاد بین المللی احیای فرهنگ خمس مصرف کننده ارقام پرداختی خمس نیست و این منابع باید به مراجع و فق‌ها پرداخت شود.

وی تبلیغ خمس را یکی از مهمترین وظایف علما و جامعه روحانیت دانست و گفت: امید است همایش تخصصی احیای فرهنگ خمس آغاز حرکتی اثربخش در استان‌ها باشد و با تلاش‌های همگانی نهادینه کردن فرهنگ پرداخت خمس به نقطه مطلوبی برسد.

رئیس بنیاد بین المللی احیای فرهنگ خمس ادامه داد: علما می‌توانند شبهاتی که درباره خمس مطرح می‌شود را پاسخ دهند چراکه یکی از وظایف مهم این قشر آگاه سازی جامعه است و باید فرهنگ خمس و جایگاه آن به درستی ترویج شود.

همایش تخصصی احیای فرهنگ خمس با حضور ائمه جماعات، روحانیون و ائمه جمعه و با هدف ترویج فرهنگ خمس به عنوان فروع دین و احیای فرهنگ خمس در راستای توسعه و ترویج این سنت حسنه دینی دردر بیت قدیمی امام خمینی (ره) در خمین برگزار شد.

همه وظیفه دارند خمس را ترویج کنند.

انتهای پیام / ج

سخنان رئیس بنیاد بین المللی احیای فرهنگ خمس در خمین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.