ثبت 50 میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان اردبیل

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیــل گفت: بیش از ۵۰ میلیون تردد در پنج ماهه نخست امسال در محورهای مواصلاتی استان ثبت شده است.

علی رحمتی ،مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیــل امروز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،اظهار داشت: هم اکنون 38 دوربین نظارت تصویری و 27 سامانه هوشمند ثبت تخلف سرعت‌سنج و پلاک‌خوان در محورهای مواصلاتی استان اردبیل فعال بوده و 24 سامانه هوشمند ثبت تخلف سرعت‌سنج نیز در حال نصب است.

وی بیان کرد: امیدواریم با نصب 10 سامانه هوشمند ثبت تخلف سرعت‌سنج و پلاک‌خوان در محورهای شمال استان شاهد افزایش ایمنی و کاهش تصادفات در این محورها باشیم چرا که میزان بالای تصادفات در محورهای شمال استان اردبیل نگرانی عمومی را به همراه دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیــل از ثبت بیش از 50 میلیون تردد در پنج ماهه نخست امسال در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و افزود: محور اردبیل آستارا و بالعکس پرترددترین محور استان در این مدت بوده است و بیشترین خوردهای ورودی و خروجی از استان از این محور تردد کرده‌اند.

رحمتی با بیان اینکه این میزان تردد توسط 64 سامانه تردد شماری که در 32 نقطه از راه‌های استان نصب شده به ثبت رسیده است، گفت: در مدت یادشده تخلف سرعت 18 هزار وسیله نقلیه توسط دستگاه‌های ثبت تخلف سرعت به ثبت رسیده است.

وی با تاکید بر رعایت کامل قوانین راهنمایی و رانندگی و سرعت مطمئنه و مجاز در ایام سفرهای تابستان تصریح کرد: بیش از 30 درصد وسایط نقلیه عبوری به صورت رفت و برگشت در محور بران – قره‌آغاج دارای تخلف سرعت غیرمجاز هستند.

انتهای پیام/ع

نصب دستگاههای تردد شمار در محورهای مواصلاتی اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.