دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان:

بزرگترین معروف در شرایط کنونی حفظ نظام اسلامی است

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان گفت:بزرگترین وظیفه ستاد امر به معروف و نهی از منکر تلاش در راستای حفظ نظام اسلامی از تهدیدات است.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،محمود الله مرادی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان گفت: شایعه پراکنی و پمپاژ یاس و نا امیدی در جامعه از ترفند‌های دشمنان برای ضربه زدن به نظام اسلامی و تهدید خطرناکی برای امنیت و آرامش جامعه است.

وی افزود:دشمنان تلاش می‌کنند از این طریق مردم و جوانان جامعه را از مسیر امام (ره) و شهدا دور و از صحنه خارج کنند تا به امیال و رویا‌های دست نیافتنی خود برسند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان بزرگترین معروف را در شرایط کنونی حفظ نظام اسلامی دانست و افزود: در کنار مبارزه با منکراتی که جامعه را تهدید می‌کند و ترویج خوبی ها، بزرگترین وظیفه ستاد امر به معروف و نهی از منکر تلاش در راستای حفظ نظام اسلامی از تهدیدات است.

الله مرادی  با بیا اینکه اسراف یکی از منکراتی است که امروزه گریبانگیر جامعه شده ،گفت:  اسراف در مصرف مواد غذایی، انرژی و کالا‌هایی که مورد نیاز نیست به وفور در جامعه دیده می‌شود.

وی موفقیت دولت در کنترل مشکلات اقتصادی را بدون کمک ملت ناممکن دانست و یادآور شد: دولت و ملت وقتی می‌توانند موفق شوند که در کنار هم باشند و به هم کمک کنند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان با اشاره به مسئولیت اجتماعی تک تک افراد جامعه اضافه کرد: همه باید در سرنوشت خود دخیل باشیم، چون مردم در شرایط فعلی تعیین کننده هستند.

وی گفت: همه اعضای نظام با وحدت و یکدلی و دست در دست هم برای رفع مشکلاتی که گریبانگیر جامعه و مردم است تلاش می‌کنند و مردم هم باید با حمایت و حضور خود در صحنه در عبور از مشکلات ایفای نقش کنند.

الله مرادی در پایان از اجرای ۲۳۰ برنامه به مناسبت هفته امر به معروف و نهی از منکردر استان خبردادوگفت:کارگاه آموزشی سلامت اداری با حضور مدیران، ذیحساب ها، مدیران اداری و مالی و مسئولان حراست دستگاه‌ها با موضوع پاسخگویی مناسب به مراجعان و انظباط مالی نیز در این هفته برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

اجرای ۲۳۰ برنامه به مناسبت هفته امر به معروف و نهی از منکردر استان کردستان

برچسب ها: جامعه ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.