نمایشگاه طراحی و نقاشی در نهاوند برپا شد

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند از برپایی نمایشگاه طراحی و نقاشی در این شهرستان خبر داد.

نمایشگاه طراحی و نقاشی در نهاوند برپا شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، زینب سیف رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند درخصوص این نمایشگاه  اظهار کرد: نمایشگاه طراحی و نقاشی با همکاری انجمن هنرهای تجسمی و  آموزشگاه آزاد نقاشی آفرینش و واحد امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند در این شهرستان برپا شده است.

وی افزود: این نمایشگاه شامل آثار ٨ نفر  از نقاشان و ٢ نفر از هنرمندان طراح شهرستان است که از ١٤ شهریور ماه به مدت هفت روز در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.
سیف با بیان اینکه آثار این نمایشگاه با موضوع طبیعت، اماکن تاریخی، اشیاء بی‌جان و … است، اضافه کرد: آثار نقاشی به نمایش در آمده در این نمایشگاه شامل ۵۰ اثر نقاشی در تکنیک‌های آبرنگ، کلاژ و نقاشی بر روی تخته است.
وی بیان کرد: در بخش طراحی نیز ۲۰ اثر شامل طراحی داخلی، صنعتی، کارتون و کاریکاتور و طراحی گرافیک به نمایش در آمده است.
سیف خاطر نشان کرد:  علی شهبازی، محمدعلی نهاوندیان و حسام الدین صفی منش، زهرا نادری، آتنا شهبازی، نداطاهری، لیلا بحیرایی، مبینا زمانیان مهتاب سوری و عطیه میرزایی آثار خود را در این نمایشگاه در معرض دید علاقمندان قرار داده‌اند.
این نمایشگاه از ساعت ٩ تا ١٣ و ١٤ تا ١٩ در مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) شهرستان نهاوند واقع در بلوار شهید بهشتی روبروی خانه معلم آماده بازدید علاقمندان و هنردوستان است.
انتهای پیام/ص.ف


برپایی نمایشگاه عکس در نهاوند

برچسب ها: نمایشگاه ، نقاشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
دریا
۲۳:۵۹ ۰۳ خرداد ۱۴۰۱
نقاشی
آخرین اخبار