مقاوم‌ سازی بیش از هزار واحد مسکن روستایی در ملایر

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ملایر گفت: سهمیه امسال در مقاوم‌ سازی مسکن روستایی به این شهرستان هزار و 800 فقره بوده است.

مقاوم‌سازی بیش از هزار واحد مسکن روستایی درملایربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، داود سوری، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ملایر به سهمیه امسال ملایر در مقاوم‌ سازی مسکن روستایی اشاره کرد و افزود:هزار و 800 فقره اعلام شده که تا کنون برای 300 واحد تخصیص اعتبارات ابلاغ شده است.

وی خاطرنشان کرد: ملایر با 204 روستای دارای سکنه 26 هزار و 311 واحد مسکن روستایی دارد که تاکنون از این 15 هزار و 321 واحد مسکن روستایی مقام‌سازی شده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ملایر افزود: تا کنون 15 هزار و 320 امین واحد مقاوم‌سازی مسکن روستایی و 19 هزار و 900 امین سند مالکیت روستایی و شهرهای زیر 25 هزار نفر واگذار شد.

سوری با بیان اینکه مقاوم‌سازی 10 هزار و 990 واحد مسکن روستایی این شهرستان باقیمانده است، اضافه کرد: در حال حاضر مقاوم‌سازی 800 واحد مسکن روستایی این شهرستان در دست اجراست.

وی با بیان اینکه مقاوم‌سازی 170 واحد مسکن روستایی ملایر از دهه فجر سال گذشته تاکنون اجرا شد، گفت: ملایر 26 هزار و 311 واحد مسکن روستایی دارد که تا کنون 55 درصد از مقاوم‌سازی مسکن روستایی در طول مدیریت دولت تدبیر و امید انجام شده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ملایربا اشاره به اینکه در حال حاضر 19 هزار و 900 فقره سند مالکیت روستایی و شهرهای زیر 25 هزار نفر در این شهرستان واگذار شد، افزود: در هفته دولت مرحله اول و دوم طرح هادی و بهسازی 6 روستای ملایر با اعتبار 795 میلیون تومان به بهره‌ برداری رسید.

سوری با بیان اینکه دهیاری‌ها برای اجرای طرح بهسازی 6 روستا هزینه کردند که در مجموع یک میلیارد و 600 میلیون تومان اعتبار برای اجرای طرح هادی 6 روستا هزینه شد، گفت: افتتاح مرحله اول و دوم بهسازی روستای جوراب، ینگی‌کند، حسین‌آباد شاملو و علی‌آباد دمق و مرحله اول بهسازی روستاهای قوزان و زیرآبیه از جمله این طرح‌ها بود.

وی ادامه داد: برای اجرای این تعداد طرح بهسازی، 32 هزار مترمربع زیرسازی، 49 هزار مترمربع آسفالت و هزار و 450 متر طول جدولگذاری انجام شد و از 204 روستای دارای سکنه این شهرستان تا کنون در 103 روستا اجرای طرح و بهسازی آغاز شده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ملایر با بیان اینکه از محل اعتبارات استانی، ملی و قیر یارانه‌ای طرح هادی در 70 روستا به اتمام رسیده است، یادآور شد: در 20 روستای ملایر مرحله دوم طرح هادی و بهسازی انجام شده و در مجموع برای 90 روستا طرح آسفالت و بهسازی اجرا شده است.

انتهای پیام/ب

مقاوم سازی بیش از 15 هزار مسکن روستایی در ملایر

برچسب ها: مقاوم سازی ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.