معرفی برترین‌های مسابقات دانشجویان فنی حرفه‌ای کشور

برترین‌های مسابقات دانشجویان فنی حرفه‌ای کشور مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ مسابقات دانشجویان فنی حرفه‌ای کشور در ۶ رشته تکواندو، کشتی آزاد، کشتی فرنگی، تنیس روی میز، فوتسال و والیبال از هشتم شهریور ماه به مدت ۷ روز در تبریز برگزار شد.

امروز چهارشنبه در روز پایانی این مسابقات در رشته فوتسال که در سالن علوم پزشکی تبریز برگزار شد تیم منطقه سه با برتری ۴ بر صفر برابر منطقه چهار کاپ قهرمانی را بالای سر برد و منطقه ۹ هم در سکوی سوم ایستاد.

همچنین در رشته والیبال دانشجویان منطقه یک متشکل از استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل با برتری ۳ بر ۱ بر منطقه ۲ مدال طلا را تصاحب کردند و منطقه سه در رشته والیبال هم سوم شد.

در مسابقات تنیس روی میز، منطقه ۳ و ۹ در سکو‌های اول و دوم ایستادند و منطقه یک و ۶ مشترکا در سکوی سوم ایستادند.

در بخش انفرادی مسابقات تنیس روی میز علی بخشی از منطقه سه به مقام قهرمانی، محمد صفا محمدی از منطقه هفت به مقام نایب قهرمانی دست یافتند و علیرضا آماده ذکریا از منطقه یک و آریا سرلک از منطقه پنج به مقام سومی مشترک بسنده کردند.

در رشته تکواندو مناطق ۸ و ۹ و ۲ به ترتیب با ۴۹ - ۴۶ - ۲۹ امتیاز روی سکو رفتند که در بخش انفرادی محمدرضا پرهیزی، محمد اشرفی، جمشید جمشید پور، امیر حسین غلامی، سید ابوالفضل حسنی، محمد فلاح، فردین نظرپور و پوریا برای در وزن‌های مختلف به مدال‌های طلا این مسابقات دست یافتند.

در مسابقات کشتی آزاد منطقه پنج با ۱۵۰ امتیاز به قهرمانی دست یافت و مناطق هشت و ۲ با ۱۴۵ و ۱۳۰ دوم و سوم شدند.

در بخش انفرادی این رشته نیز وحید مقدم، فرشید باقری، داریوش حضرت قلی زاده، حافظ دشتیان، حسین روسی، علی بابایی، سجاد حبیبی و علی اکبری به مدال زرین طلا دست یافتند.

در کشتی فرنگی نیز مناطق هشت و سه و پنج با امیتازات ۱۵۸ و ۱۲۲ و ۱۰۴ اول و سوم شدند.

در بخش انفرادی این رشته نیز محمدرضا علیپور، علی رستار، امیر مهدی عسگری، محمد امین رنجبر، عزیز الله علیزاده، علی اصغر اباذری، پویا حامدی و سجاد سبکتکین در اوزان مختلف به روی سکو رفتند.

بیست و ششمین دوره مسابقات دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای سراسر کشور با شرکت ۶۴۰ ورزشکار از ۳۱ استان در غالب ۱۰ منطقه از هشتم تا چهاردهم شهریور ماه در تبریز برگزار شد. 

 

انتهای پیام/ش

برگزاری بیست و ششمین دوره مسابقات دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای سراسر کشور 

برچسب ها: اخباردانشجویی ، کشتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.