همزمان با سراسر کشور؛

فیلم های سی و یکمین جشنواره کودکان و نوجوانان در اردبیل اکران می شود

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: فیلم های سی و یکمین جشنواره کودکان و نوجوانان همزمان با سراسر کشور در سینما انقلاب اردبیل نیز اکران می‌شود.

ناصر اسحاقی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، افزود: در دو گروه هر کدام 10 فیلم در این جشنواره در مرکز استان ها اکران می شود که در استان اردببل نیز در سینما انقلاب هر روز دو سانس ساعت 5 و 7 عصر هر کدام یک فیلم نمایش داده می شود.

وی با اشاره به اینکه مخاطبان اصلی این جشنواره کودکان و نوجوانان به ویژه خانواده‎ها هستند، افزود: فیلم ها اکثرا در حوزه کودک و نوجوان است که از 20 فیلم جشنواره 20 درصد فیلم ها بین المللی و خارجی بوده و بقیه فیلم ها ایرانی است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل ادامه داد: در استان اردبیل از بین فیلم های خارجی سه فیلم اکران خواهد شد.

اسحاقی با اشاره به فیلم های این جشنواره، گفت: در سینما انقلاب اردبیل فیلم های وای آمپول، آهوی پیشونی سفید 2، سیمین، سومین شخص غایب، ال‌کلاسیکو ، قهرمان کوچک (بلژیک)، لالاکن، پرنسس طلسم شده، تپلی، و دوچ  به روی پرده می رود.

وی در مورد نحوه تهیه بلیط این فیلم ها، اظهار داشت: تسهیلاتی برای تهیه بلیط در نظر گرفته شده است؛ در صورتی که خانواده ها از طریق ادارات اقدام به تهیه بلیط کنند، بلیطشان نیم بها و در صورت خرید اینترنتی 30 درصد تخفیف خواهند گرفت.

انتهای پیام/ح

اکران فیلم های جشنواره کودکان و نوجوانان در اردبیل

برچسب ها: جشنواره ، فیلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار