در آیین بدرقه ورزشکاران پاراآسیایی در کرمان صورت گرفت؛

اعطای 100 میلیون ریال ورودی به کاروان ورزشی کرمان + تصاویر

ورزشکاران اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتای اندونزی امروز پس از بدرقه ی مسئولان در هتل ایرانگردی کرمان، از زیر قرآن عبور کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی صمیمی، رییس فدراسیون جانبازان و معلولین در مراسم بدرقه ی ورزشکاران پارآسیایی که در هتل ایرانگردی کرمان برگزار شد، ضمن خداقوت و خسته نباشید به ورزشکاران آسیایی حاضر در مراسم گفت: ما ایرانی ها غرور خاصی داریم و این غرور را در 40 سال گذشته، به ویژه در 8 سال دفاع مقدس بارها و بارها با تقدیم بهترین انسان های جامعه به رخ دشمنانمان کشیده ایم.

اعطای 100 میلیون ریال ورودی به کاروان ورزشی کرمان

وی افزود: یادی می کنیم از نخبه های دوران 8 سال دفاع مقدس که نه گذاشتند ذره ای از خاک این وطن به دست دشمن بیفتد و نه گذاشتند به غرور ایرانی و پرچم جمهوری اسلامی خدشه ای وارد شود.

صمیمی با اعلام اینکه نخبه های آن دوران شهدای ما بودند، تصریح کرد: امروز نخبه های ما در ورزش، قهرمانان ما هستند، اینها کسانی هستند که از بین ما به قله رسیده اند، و قله را دقیقا در اختیار خودشون قرار دارند تا به نمایندگی از مردم کشور و شهدایمان پرچم جمهوری اسلامی را در میادین بین المللی به اهتزاز در بیاورند.

اعطای 100 میلیون ریال ورودی به کاروان ورزشی کرمان

وی یادآور شد: ورزش، زبان مشترکی است که می تواند ارتباط بین مردم این جهان را هم وصل کند، همان پیامی که در مکتب و دینمان هست.

صمیمی افزود: تمام دشمنان، تلاش خود را برای ضربه به ما می کنند و ما تمام تلاشمان را می کنیم که بگوییم ما در شرایط صلح، آرامش، دوستی و رقافت و برابری می خواهیم در کنار آنها زندگی کنیم.

اعطای 100 میلیون ریال ورودی به کاروان ورزشی کرمان

محمدتقی امیری خراسانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان نیز در این مراسم، گفت: خداوند را شاکریم قبل از بازی های پاراآسیایی جاکارتا در مراسمی که توسط هیئت جانبازان و معلولان استان برگزار شد در خدمت 22 نماینده  استان کرمان در رقابت های جاکارتا بودیم.

وی، ضمن تقدیر از نخعی، رییس هیئت جانبازان و معلولین استان، بخاطر برگزاری این مراسم افزود: کاروان ورزشی 22 نفره ی استان کرمان، در قالب 12 نفر آسیایی و 10 نفر پاراآسیایی بهترین کاروان ورزشی  این استان در ادوار تاریخ است.

اعطای 100 میلیون ریال ورودی به کاروان ورزشی کرمان

امیری خراسانی با اشاره به اینکه از سال گذشته برنامه ریزی های فرآوانی انجام شد، تصریح کرد: یکی از این برنامه ها، تشکیل ستاد عالی استانی بازی های 2018 جاکارتا طی مرداد ماه سال گذشته بود که حدود 6 تا 7 جلسه ی آن برای برنامه ریزی بیشتر برگزار شد.

 وی هدف نهایی را حضور بهتر و پررنگ تر در بازی های المپیک و پاراآلمپیک 2020 توکیوی ژاپن عنوان کرد.

اعطای 100 میلیون ریال ورودی به کاروان ورزشی کرمان

 امیری خراسانی یادآور شد: یک جایزه ی ورودی برای هر ورزشکار در قالب 100 میلیون ریال در نظر گرفته بودیم که تقدیم ورزشکاران شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان از اهدای جایزه ی 300 میلیون ریالی به مدال آوران طلا، 200 میلیون ریال برای نقره و 100 میلیون ریال برای برنز خبر داد و ابراز امیدواری کرد: با گرفتن اسپانسرهای دیگری این جوایز را بیشتر کنیم، چرا که این ورزشکاران زحمات و سختی های زیادی کشیده اند و خیلی هایشان با هزینه های شخصی به این درجه رسیده اند.

اعطای 100 میلیون ریال ورودی به کاروان ورزشی کرمان

امیری خراسانی افزود: امیدوارم همه در این استان دست به دست هم دهند و باعث افتخار دیار کریمان در تمام عرصه ها شوند.

زهرا موسی پور، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمان با اعلام اینکه به لطف خداوند، جمعیت بانوان در رقابت های پاراآسیایی، جمعیت بالاییست، به محرومیت های تاریخی که در گذشته در حوزه ی بانوان وجود داشته اشاره کرد و گفت: امروز پرچم دارانی داریم که افتخار ایران، کرمان، بانوان و همه ی دنیا هستند.

اعطای 100 میلیون ریال ورودی به کاروان ورزشی کرمان

وی با تقدیر از نخعی، رییس هیئت جانبازان و معلولین استان برای برگزاری این مراسم، انتخاب مجدد وی به این سمت را تبریک گفت و خطاب به حاضران افزود: چه خوب شما خدمتگزاران خودتان را می شناسید و و فرصت خدمت دوباره به آنها عطا می کنید.

موسی پور برای نخعی در طول دوره ی ریاست دوباره اش آرزوی موفقیت کرد و یادآور شد: دعای خیر همه ی مردم ایران به ویژه، دیار کریمان بدرقه ی راه این ورزشکاران است.

نخعی، رییس هیئت جانبازان و معلولین استان کرمان از حضور شرکت کنندگان در مراسم قدردانی و ابراز امیدواری کرد: شاهد کسب مدال های رنگینی از سوی ورزشکاران باشیم تا دل مردم ایران اسلامی به ویژه دیار کریمان شاد شود.

اعطای 100 میلیون ریال ورودی به کاروان ورزشی کرمان

وی با اعلام اینکه امیری خراسانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان در برگزاری این مراسم سنگ تمام گذاشتند و صادقی زاده رییس و اسدی معاونت توانبخشی بهزیستی استان همیشه یار و یاور ورزشکاران معلول و جانباز بوده اند، گفت: امروز اگر موفقیتی حاصل شده به پاس همراهی این عزیزان بوده است.

نخعی با اشاره به حمایت های رزم حسینی، استاندار اسبق کرمان از ورزش معلولین و جانبازان و قدردانی از مدال آوران، ابراز امیدواری کرد: مراسم استقبال و مدال آوری این عزیزان هم توسط استانداری کرمان مانند گذشته به زیبایی انجام شود تا بدین ترتیب مدال آوری آنها به زیبایی دیده شود.

انتهای پیام/ب

آیین بدرقه ورزشکاران پاراآسیایی در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار