بی تدبیری عامل عمده مشکلات اقتصادی

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب (جمنا) گفت: عمده مشکلات اقتصادی کشور ناشی از بی تدبیری‌هایی ست که ۶ ماه پیش نیز درباره وقوع آن‌ها به دوستان خود در دولت هشدار داده بودیم.

بی تدبیری عامل عمده مشکلات اقتصادیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهدی چمران که امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر صحبت می‌کرد، در همین حال بیان کرد: ایران با چندماه گذشته خود، تفاوت محسوسی نکرده و فقط مشکلاتی در موضوع تامین مواد اولیه پیش آمده که این امر نیز بخوبی قابل حل شدن است.

وی ادامه داد: ایران اکنون فراتر از ۶۰ میلیارد دلار ارز در بانک‌های خارجی دارد و روزانه نزدیک به ۲ میلیون بشکه نفت می‌فروشد.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب (جمنا) تصریح کرد: با وجود تلاش فراوان رسانه‌های استکباری برای ایجاد ناامیدی در جامعه، اما ایران در شرایط بحرانی نیست و اقتصاد آن بخوبی قابلیت ساماندهی دارد.

چمران بیان کرد: آمریکا امروز تنها درگیر جبهه ایران نیست و با کشور‌های اروپایی، چین، روسیه و ترکیه نیز درگیری دارد که با این شرایط بخوبی می‌توانیم اقتصاد کشور را ساماندهی کنیم.

وی ادامه داد: در این ارتباط باید مسئولان کشور در صدد انجام کار‌های بزرگ و شبانه روزی باشند و از منفعت‌های شخصی دوری کنند.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب سپس به موضوع تفکیک تهران به چند استان اشاره کرد وگفت: با این کار موافق نیستم، زیرا با تقسیم بندی در تهران اتفاقی نمی‌افتد.

چمران همچنین با تاکید بر نوگرایی استفاده از ظرفیت‌های جوانان و بانوان در جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب تصریح کرد: در این مقطع مجمع استان‌ها باید شورای جدید جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب را انتخاب کنند.

وی هر استان باید حداکثر ۳۰ نفر عضو در شورای استانی جمنا داشته باشد، افزود: جمنا کمیته‌هایی ۲۲ گانه دارد که قشر‌های مختلف جامعه شامل روحانیان، معلمان، استادان و کارگران را در بر می‌گیرد.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب، رویکرد کنونی این جبهه را تلاش برای کمک به مشکلات مردم و رسیدگی به امور آن‌ها عنوان کرد و ادامه داد: انتخابات در درجه بعدی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ب

ایران در شرایط بحرانی نیست

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.