بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ -اندونزی؛

مربی تیم ملی بدمینتون کشورمان: از عملکرد ملی پوشان در بازی‌های آسیایی راضی هستم

سحر زمانیان گفت: از نمایندگان بدمینتون ایران که در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ بودند، رضایت کامل دارم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی بدمینتون ایران در بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ با حضور مهران شهبازی در بخش آقایان و ثریا آقایی در بخش بانوان حضور یافت که هر ۲ نماینده کشورمان نتوانستند به مرحله بعدی این رقابت‌ها راه یابند و با شکست در بازی نخست از گردونه این مسابقات حذف شدند.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸) دنبال کنید.

سحر زمانیان مربی و سرپرست تیم ملی بدمینتون کشورمان در بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ در گفتگو با خبرنگار ما، درباره عملکرد ملی پوشان کشورمان اظهار کرد: در بخش آقایان مهران شهبازی و در بخش بانوان ثریا آقایی در این رقابت‌ها حضور داشتند و مقابل حریفان خود در بازی نخست شکست خوردند، اما توانستند عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارند و من به عنوان مربی از آن‌ها رضایت دارم. یکی از دلایل نتیجه نگرفتن در بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ این بود که این مسابقات به روش تک حذفی برگزار می‌شد و شانس نمایندگان مان برای صعود به مرحله بعد کاهش یافت.

وی ادامه داد: حریف ثریا آقایی در این رقابت‌ها از کشور هندوستان بود که این بازیکن یکی از بهترین بازیکنان دنیا است و رنک ۱۱ جهان را دارد، همچنین این بازیکن هندی مدال برنز قهرمانی جهان در سال ۲۰۱۵ و مدال طلا قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۶ را در کارنامه خود داشت و ثریا آقایی با اینکه ۲ بر صفر نتیجه را واگذار کرد.

وی تصریح کرد: مهران شهبازی هم در قرعه کشی که در محل برگزاری بازی‌ها در جاکارتا برگزار شد، شانسی نیاورد و با حریفی رو به رو شد که رنک ۱۲ دنیا را دارا بود، اما مهران بهتر از آن چیزی که فکرش را می‌کردم ظاهر شد و بازی خوبی را مقابل حریف خود انجام داد، اما او هم نتیجه را ۲ بر صفر واگذار کرد و حذف شد.

زمانیان گفت: من به عنوان مربی این ۲ بازیکن از عملکرد آن‌ها در بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ رضایت کامل دارم و هر ۲ بازیکن با توجه به اینکه در دیدار‌های نخستشان حذف شدند، اما بازی‌های خوبی را انجام دادند.

مربی تیم ملی بدمینتون کشورمان گفت: اگر بخواهیم در رشته بدمینتون و در بازی‌های بین المللی موفق ظاهر شویم و مدال کسب کنیم باید بازیکنان بدمینتون کشورمان به رقابت‌های مختلفی که در خارج از کشور برگزار می‌شود اعزام شوند که هم باعث می‌شود تجربه آنان افزایش یابد و هم در کارشان پیشرفت داشته باشند.

سحر زمانیان درباره استعدادیابی در رشته بدمینتون اظهار کرد: استعدادیابی یکی از بهترین و موثرترین روش‌ها برای پیدا کردن بازیکن است و خداراشکر در چند سال گذشته فدراسیون بدمینتون توانسته با برگزاری مسابقات مختلف که زیر نظر بهترین مربیان انجام می‌شود بازیکنان خوبی را پروش دهد. ثریا آقایی هم توسط استعداد یابی کشف شد و توانسته عملکرد خوبی را در بازی‌های داخلی و بین المللی داشته باشد.


بیشتر بخوانید:شهبازی: کار سختی داشتم / رقیبم بسیار قدرتمند بود

پوریا: آقایی انتظارات جامعه بدمینتون را برآورده کرد


انتهای پیام/

آخرین اخبار فدراسیون بدمینتون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار