۵۸ پروژه آبی در گچساران اجرایی می‌شود

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۵۸ پروژه شبکه و تاسیسات آب و فاضلاب با اعتباری افزون‌بر ۳۶۱ میلیارد ریال در سطح شهر گچساران در دست اجرا است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج  سید علی لدنی‌نژاد در آئین کلنگ زنی مخزن 2500 مترمکعبی کوی کارکنان دولت دوگنبدان و خط انتقال آن اظهار داشت: اجرای مخزن 2500 متر مکعبی کوی کارکنان دوگنبدان نقش موثری در افت فشار و تامین آب شرب کوی کارکنان مناطق اطراف آن دارد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: اجرای 5 کیلومتر خط انتقال 250 میلی متر فولادی مربوطه به این مخزن نیز همزمان اجرا خواهد شد.
وی اعتبار مورد نیاز برای تکمیل و در مدار بهره بردای قرار گرفتن این مخزن و خط انتقالا آن را بیش از 49 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: تلاش می شود که این پروژه در موعد مقرر تکمیل و شهروندان دوگنبدانی از مزایای آن بهره مند شوند.
لدنی‌نژاد عنوان کرد: هم اکنون 58 پروژه اصلاح و توسعه شبکه و تاسیسات آب و فاضلاب در سطح شهر دوگنبدان توسط 58 پیمانکار در حال انجام است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه از این تعداد پروژه 40 پروژه توسعه شبکه فاضلاب است،خاطرنشان کرد: مابقی پروژه ها نیز در زمینه اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب در حال انجام است.
وی فعالیت همزمان این تعداد پروژه آب و فاضلاب در سطح شهر دوگنبدان را یک رکورد دانست و گفت: این مهم با همکاری و همراهی مسئولان و شهروندان دوگنبدانی محقق شد.
لدنی نژاد با تقدیر از همرامی مسئولان شهر دوگنبدان در اجرای پروژه های آب و فاضلاب این شهر عنوان کرد: امیدواریم که این همراهی و همکاری بی شائبه همچنان ادامه داشته باشد.
وی تاکید کرد: شرکت آب و فاضلاب در سال های اخیر گام های موثری در توسعه زیرساخت‌های های آب و فاضلاب شهرهای استان برداشته است و در هر گوشه از شهرهای استان شاهد فعالیت پروژه های آب و فاضلاب استان هستیم.
انتهای پیام/غ

تامین آب شرب کوی کارکنان گچساران

برچسب ها: آب شرب ، آب وفاضلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.