پرسه مرگ در حوالی شناگران/ غرق شدن سه جوان در دریای خزر

روز گذشته سه نفر از هموطنان به دلیل عدم توجه به نکات ایمنی در هنگام شنا کردن در دریای خزر غرق شدند.

پرسه مرگ در حوالی شناگران/ غرق شدن سه نفر در دریای خزربه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سامان ساسانیان معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شهرستان آستارا با اشاره به غرق شدن سه گردشگر در دریای خزر در شامگاه پنج شنبه گفت: در جریان این حادثه سه جوان اهل مرند از استان آذربایجان شرقی به دلیل شنا در نقاط خطرآفرین آب‌های ساحلی غلام محله شرقی جان خود را ازدست‌داده‌اند.

وی با بیان اینکه جسد هر سه غریق پس از دقایقی با تلاش ناجیان غریق و نیروهای هنگ مرزی شهرستان کشف و از آب به بیرون کشیده شد، افزود: در جریان این حادثه نیز یک جوان توسط ناجیان غریق از دریا خارج و مورد احیای قلبی قرار گرفته است.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شهرستان آستارا با اشاره به اینکه هفته گذشته نیز دو جوان آستارایی در همین محل غرق‌شده بودند، تصریح کرد: از همان روزهای نخست فعالیت ستاد ساماندهی سواحل، مسیرهای منتهی به منطقه ممنوعه شنا در ساحل غلام محله شرقی (پره عابدینی) مسدود شده است که متأسفانه تعدادی بدون توجه به علائم، اقدام به ورود به این مناطق می‌کنند.

رامین بشرویه، سرپرست هیات نجات‌غریق و غواصی شهرستان آستارا نیز به استقرار 36 ناجی غریق از 13 خردادماه امسال در طرح‌ها و مناطق خطرآفرین 18 و نیم کیلومتر نوار ساحلی این شهرستان اشاره کرد و گفت: از این تعداد ناجی غریق، 26 نفر در سه طرح سالم‌سازی دریا و 10 نفر نیز در مناطق خطرآفرین حضور دارند.

به گفته  بشرویه، ناجیان غریق شهرستان آستارا از ابتدای آغاز فصل شنا تاکنون، 43 نفر را از غرق شدن در آب‌های ساحلی این شهرستان نجات داده و متأسفانه در این مدت هشت نفر از شهروندان و گردشگران در آب‌های خروشان خزر غرق‌شده‌اند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب ها: غرق شدن ، آستارا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار