علیخانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اطلاعی از قرارداد ۲ میلیارد تومانی معاونت ترافیک با نیلی نداریم

عضو شورای شهر تهران گفت: کلیه قراردادهایی که توسط شهرداری تهران بسته می‌شوند، نیازمند رعایت تشریفات قانونی هستند.

اطلاعی از قرارداد دو میلیارد تومانی معاونت ترافیک با نیلی نداریممحمد علیخانی رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در رابطه با قرارداد دو میلیارد تومانی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با مسعود نیلی مشاور و دستیار ویژه حسن روحانی، جهت انجام پژوهش در حوزه ترافیک برای شهرداری گفت: ما این خبر را از رسانه‌ها شنیده‌ایم و هنوز اطلاعی از جزئیات آن نداریم.

علیخانی با بیان اینکه فارغ از بسته شدن این قرارداد با هر شخصی از معاونت ترافیک درخواست کرده‌ایم تا لیستی از قراردادهایشان را برای ما ارسال کنند، گفت: هنوز این لیست برای ما ارسال نشده است.

عضو شورای شهر تهران اظهار داشت: در کمیسیون حمل و نقل و ترافیک فرمی تهیه کرده‌ایم تا به معاونت حمل و نقل ارسال کنیم. در این فرم باید موضوعات قراردادهایی که از سال 91 تا 97 به منظور انجام مطالعات در حوزه حمل و نقل و ترافیک انجام شده، درج شود و گزارشی در مورد آن ارائه دهند تا ما بدانیم تاکنون چه مطالعاتی شده و چه استفاده‌ای از آن به عمل آمده است.


بیشتر بخوانید: افشاگری علیخانی از قرارداد صوری معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران


وی با تأکید بر اینکه این کار به منظور جلوگیری از هزینه‌ها و مطالعات اضافی است، گفت: بین سال 91 تا 95 حدود 60 میلیارد تومان قرارداد مطالعاتی در حوزه حمل و نقل و ترافیک بسته شده است که هنوز موضوعات این قراردادها و نتایج آن در دسترس نیست.

رئیس کمیسیون حمل و نقل ترافیک شورای شهر تهران تصریح کرد: ما باید بدانیم که این 60 میلیارد برای چه موضوعاتی بوده، زیرا اگر ندانیم در چه حوزه‌هایی مطالعه شده، دوباره برای همان موضوعات قرارداد می‌بندیم و کار تکراری می‌کنیم و لذا از همین جهت خواسته‌ایم گزارشی دهند که موضوعات مطالعه شده در کجا استفاده شده است.

وی با اشاره به اینکه آنچه در مورد قرارداد دو میلیاردی توسط معاونت ترافیک به منظور پژوهش در حوزه این معاونت منتشر شده، تنها در سطح رسانه‌ها است، اظهار کرد: این موضوع جزء بررسی‌های ماست تا بدانیم جزئیات آن چیست.

علیخانی با تأکید بر اینکه همه قراردادهای شهرداری تهران نیاز به رعایت تشریفات قانونی دارد، اظهار کرد: در مورد این قرارداد هم پس از مشخص شدن اصل آن، بررسی خواهد شد که آیا تشریفات قانونی آن انجام شده یا خیر؛ زیرا همه سازمان‌ها دارای آئین‌نامه معاملات هستند که باید آن را رعایت کنند و هر قراردادی که در چارچوب آئین‌نامه انجام شود، مشکلی ندارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اجتماعی ، شهری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار