ایجاد 8 هزار فرصت شغلی جدید در استان اردبیل

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل از ایجاد 8 هزار فرصت شغلی جدید در سطح استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی نواداد، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل اظهار داشت: امسال هدفگذاری شده تا 20 هزار فرصت شغلی در بخش‌های مختلف در سطح استان ایجاد شود که تاکنون 8 هزار مورد اشتغال از این میزان ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه لیست و مشخصات کامل افرادی که برای آنها اشتغال ایجاد شده در سامانه مربوطه به صورت دقیق به ثبت رسیده است، تصریح کرد: تلاش و جدیت بر این است تا براساس هدفگذاری انجام شده تا پایان سال تمامی تعدات در این زمینه را محقق سازیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل افزود: تمامی مسئولان در سطح استان با وجود شرایط سخت اقتصادی فعلی تلاش و اهتمام جدی برای تحقق وعده ایجاد 20 هزار اشتغال جدید در استان دارند و امیدواریم با تلاش‌های لازم و برنامه‌ریزی اساسی بتوانیم تا پایان سال این تعهدات را عملی کنیم.

نواداد از شهرستان نمین به عنوان دارالفنون شمالغرب کشور یاد کرد و گفت: شهرستان نمین دارای سابقه و پیشینه غنی علمی و فرهنگی بوده که با توجه به این مهم انتظار می‌رود مسائل این شهرستان با اتحاد و همدلی بین دولت و مردم منطقه پیگیری و برطرف شود.

وی توسعه و آبادانی شهرستان نمین را از مهمترین دغدغه‌ها برشمرد و بیان کرد: باید در این زمینه تمامی مسئولان در شهرستان تلاش و برنامه‌ریزی اساسی داشته باشند و خدمات‌رسانی به مردم این منطقه در اولویت قرار گیرد.

انتهای پیام/ح

ایجاد اشتغال در اردبیل

برچسب ها: اشتغال ، فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار