زیرساخت‌های ورزشی بانوان توسعه یابد

نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه زیرساخت‌های ورزشی برای حفظ سلامت بانوان ضروری است.

زیرساخت‌های ورزشی بانوان توسعه یابد به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سکینه الماسی در نشست هم اندیشی وزیر ورزش و جوانان با سازمان‌های مردم نهاد و ورزشکاران شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر، با اشاره به کمبود امکانات ورزشی در این شهرستان‌ها افزود: در این میان بانوان مشکلات بیشتری دارند و با توجه به نقش اساسی این قشر در جامعه و خانواده لازم است امکانات ورزشی برای تامین تندرستی و نشاط آنان فراهم شود.

وی همچنین با بیان اینکه ۲۷ رشته و ۱۷۰ تیم ورزشی در چهار شهرستان دیر، کنگان، جم و عسلویه فعالیت دارند، بیان کرد: به جز کنگان، سه شهرستان دیگر استخر مناسب ندارند و دیر و عسلویه نیز خوابگاه ورزشکاران ندارند.

نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تیم فوتبال پارس جنوبی جم تنها نماینده استان بوشهر در لیگ برتر بااخلاق‌‎ترین هواداران را دارد، گفت: توانمندی خوبی در رشته فوتبال داریم و تلاش کنید ورزشگاه تختی جم برای فعالیت فوتبالیست‌ها حفظ شود.

الماسی همچنین تامین وسیله رفت و آمد برای ورزشکاران این شهرستان‌ها را خواستار شد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به آلودگی هوا در عسلویه، خطاب به وزیر گفت: نگران بودم به علت آلودگی هوا پرواز شما نتواند بنشیند و سفرتان لغو شود.

استاندار بوشهر نیز در این نشست گفت: با وجود مشکلات مالی، هزار میلیارد ریال برای افتتاح طرح‌های هفته دولت هزینه کردیم.
فرماندار عسلویه نیز با اشاره به اینکه این شهرستان ۷۴ هزار نفر جمعیت دارد، گفت: ۱۱ هیات ورزشی و ۱۲ سازمان مردم نهاد در این شهرستان فعالیت دارند.

عبدالنبی یوسفی ایجاد خوابگاه ورزشکاران را یکی از مطالبات این قشر دانست.

نمایندگان جوانان هم در این نشست، نبود امکانات برای گذران اوقات فراغت، آلودگی هوا، نبود یا کمبود امکانات ورزشی، نبود برنامه برای توانمندسازی جوانان و فراگیری برخی بیماری‌ها را از مشکلات شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر عنوان کردند.

انتهای پیام/ب

نماینده مردم جنوب استان بوشهر: نگران بودم سفر وزیر ورزش به علت آلودگی هوای عسلویه  لغو شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.