راهیان نور ارزش‌های دفاع مقدس را پررنگ نگه می‌دارد

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری گفت: اردو‌های راهیان نور عرصه و ارزش‌های دفاع مقدس را پررنگ نگه می‌دارد.

راهیان نور ارزش‌های دفاع مقدس را پررنگ نگه می‌داردبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در دیدار با سردار بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت از ضرورت‌های اولیه کشور است و باید از روزی ترسید که این فرهنگ کم رنگ شود.

وی افزود: راهیان نور یکی از فعالیت‌هایی است که این عرصه را پررنگ نگه می‌دارد.

نکونام تأکید کرد: دفاع مقدس سرمایه بسیار عظیمی است که تلاش برای صیانت از این سرمایه و سپردن آن به نسل‌های آینده، یک جهاد عظیم است.

وی با بیان اینکه از دست دادن یادگاری‌های دفاع مقدس ضایعه‌ای بزرگ محسوب می‌شود یادآور شد: هر چه در زمینه جمع آوری و ثبت آثار دفاع مقدس تلاش شود، باز هم جای کار وجود دارد.

نکونام در ادامه متمرکز شدن آثار دفاع مقدس را هم ضروری بیان کرد و گفت: آیندگان به یک منبع جامع در زمینه دفاع مقدس نیاز دارند.

وی همچنین بر ترویج فرهنگ غنی دفاع مقدس از طریق برنامه‌های هنری در جامعه تأکید کرد.

شرکت در آیین اختتامیه بیست و یکمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌های سازمان صدا و سیما در منطقه چغاخور بروجن و بازدید از ساختمان در حال احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری در شهرکرد از دیگر برنامه‌های سفر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور به این استان است.

انتهای پیام/ش

دفاع مقدس سرمایه‌ای بسیار عظیم است

برچسب ها: صدا و سیما ، شهرکرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.