معرفی برگزیدگان بخش خبر جشنواره تولیدات صدا و سیما

برگزیدگان بخش خبر بیست و یکمین جشنواره تولیدات مراکز استان‌های صدا و سیما در چهارمحال و بختیاری معرفی شدند.

معرفی برگزیدگان بخش خبر جشنواره تولیدات صدا و سیمابه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ همزمان با دومین روز برگزاری بیست و یکمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌های سازمان صدا و سیما در استان چهارمحال و بختیاری، برگزیدگان بخش خبر این جشنواره معرفی و تجلیل شدند.

در بخش تولیدات ویژه تلویزیونی خبرنگاران آزاد مهدی افشاری با اثر «سقوط هواپیمای مسافربری آسمان در منطقه دنا سمیرم» از اصفهان جایزه بهترین گزارش را کسب کرد و محسن نادری با اثر «یک دست صدا دارد» از چهارمحال و بختیاری برتر شد.

در بین آثار ارسالی باشگاه خبرنگاران جوان نیز سارا فرهمند برای گزارش «مرغ همسایه» از مازندران به برتری رسید.

همچنین در بخش فضای مجازی و صفحه سایت خبرگزاری، الهام پورحسین از فارس مقام برتر سردبیری را کسب کرد و در بخش پیام رسان‌ها معاونت خبر فارس برگزیده شد.

در بخش گزارش‌های خبری مکتوب هم مرضیه قاسمی از اصفهان با اثر «دستیابی به فناوری نوین تولید مثل حیوانات»، بهزاد احمدی با اثر «مین در کمین» از کردستان و معصومه هاشمی با اثر «رونق در تار و پود نساجی» از قزوین، رتبه‌های برتر را از آن خود کردند.

در بخش تولیدات رادیویی نیز پرویز صالح زاده برای سردبیری مجموعه خبری از قم و فریده سادات تقی‎زاده برای گویندگی بخش خبری از زنجان، حائز مقام‌های برتر شدند.

همچنین در بخش گزارش خبری رادیویی محمدحسین مأمن پوش با اثر «پشت به تریبون» از اصفهان برگزیده شد.

در بخش گزارش موضوعی رادیویی نیز خاطره تیموری با اثر «یک لحظه» از گلستان و عاطفه مرادی با اثر «سیتریزین» از آبادان به برتری رسیدند.

در حوزه تولیدات اصلی تلویزیونی همه مجموعه‌های خبری، فخرالدین دمکری از مهاباد در بخش تیتراژ برتر شد و کبری اجدادی از گیلان و سید شهاب‎الدین انصاری از کرمان هم به عنوان برگزیدگان گویندگی معرفی شدند.

در بخش اصلی گزارش خبری تلویزیونی نیز مصطفی صالح نژاد با اثر «هانیه» از خوزستان و مجید ایل بیگی با اثر «کباب ۵ هزار تومانی» از البرز عناوین برتر را از آن خود کردند.

در بخش اصلی گزارش موضوعی تلویزیونی هم میرحماد سیدرحمانی با اثر «عمق طمع» از گلستان برگزیده شد.

همچنین در این بخش، میلاد بیات تصویربردار گزارش «این دو درخت» از کرمانشاه به عنوان برترین تصویربردار و احمد غفاری از مرکز چهارمحال و بختیاری برای تدوین گزارش «فرصت‌های طلایی» به عنوان برترین تدوینگر انتخاب شدند.

در بخش تولیدات ویژه تلویزیونی با موضوع خدمات نظام نیز پروین شهسواری با اثر «رویای سیروان» از کرمانشاه برتر شد و در همین بخش با موضوع گزارش مردم محور حسن جلال‎نژاد با اثر «کربلا نرفته کربلایی می‌شود» از همدان و در موضوع فرهنگ ایرانی اسلامی امید شکریازی با اثر «رمضان در روستای وحدت» از آذربایجان غربی رتبه‌های برتر را به دست آوردند.

در بخش گزارش‌های ویژه با موضوع شعار سال گزارش مهدی محمودی با اثر «آینده تولید» از خوزستان و نوید سالم‌زاده با اثر «از تعصب فوتبال تا غیرت خرید کالای ایرانی» از آبادان مقام برتر را از آن خود کردند.

در بخش گزارش‌های مستند هم زهره بیادی با اثر «تجارت مرگ» از قم و حسین قبادی با اثر «زباله تهدید یا فرصت» از مازندران عناوین برتر را به خود اختصاص دادند.

همچنین در این بخش، مهدی ثابت تصویربردار گزارش‌های «گندم نمای خاک فروش» و «درختان بی سایه» از فارس به عنوان برترین تصویربردار و مهدی کوهستانی برای تدوین گزارش «در امتداد مرز» از سیستان و بلوچستان به عنوان تدوینگر برتر معرفی شدند.

بیست و یکمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌های صدا و سیما با شعار «شبکه‌های استانی، چهل سال پایداری، پیشرفت و افتخار» از شنبه گذشته ۳ شهریور ۹۷ به میزبانی چهارمحال و بختیاری در منطقه گردشگری تالاب چغاخور بروجن آغاز شد و تا پایان وقت امروز دوشنبه ۵ شهریور به مدت سه روز ادامه دارد.

در مجموع ۱۰ هزار و ۲۶ اثر رسانه‌ای در حوزه‌های خبر، سیما، رادیو، موسیقی، پژوهش و فضای مجازی، به دبیرخانه این جشنواره ارسال و توسط ۱۲۸ داور ارزیابی گردید.

انتهای پیام/خ

بیست و یکمین جشنواره تولیدات صدا و سیمای مراکز استان‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.