آذرنیا: خطر حذف از آسیا تیم تراکتورسازی را تهدید نمی‌کند

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: تیم ما فصل گذشته در جایگاه دهم قرار گرفت بنابراین امسال در لیگ قهرمانان آسیا نیستیم تا خطر حذف از آسیا ما را تهدید کند.

 حسن آذرنیا سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره اینکه گفته می شود این تیم در خطر حذف از آسیا قرار دارد، اظهار کرد: تیم ما فصل گذشته در جایگاه دهم قرار گرفت بنابراین امسال  در لیگ قهرمانان آسیا نیستیم تا خطر حذف از آسیا ما را تهدید کند.

او ادامه داد:  ما یکسری بدهی داریم به همین علت کمیته ای برای پرداخت بدهی ها در باشگاه تشکیل شده است تا مشکلات مالی مرتفع شود. البته همه باشگاه ها ی لیگ برتری بدهکار هستند اما تیم ما در لیگ قهرمانان آسیا حضور ندارد تا نگرانی بابت این موضوع داشته باشد. البته همه تلاش خود را می کنیم تا اوضاع مالی باشگاه بهبود یابد.

آذرنیا درباره وضعیت پرونده های حقوقی تراکتورسازی گفت: کمیته ای که در باشگاه تشکیل شده است پرونده های حقوقی را بررسی می کند تا همه مسائل مالی حل شود.

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی درباره وضعیت جذب رضاییان و حاج صفی گفت: اطلاعات جدیدی درباره نقل و انتقالات باشگاه ندارم و همان طور که بارها اعلام کردم گروهی در حال بررسی گزینه ها هستند و به محض اینکه با بازیکن جدید توافق کردند به باشگاه خبر می دهند.

او درباره اینکه توشاک از بازیکنان خارجی جذب شده ، رضایت دارد، بیان کرد: بله همه بازیکنان خارجی خوب کار می کنند و توشاک سرمربی تیم از همه آنها رضایت دارد.

آذرنیا درباره ناراحتی اشکان دژاگه از تعویض شدنش در بازی برابر سپاهان گفت: این موضوع صحت ندارد و دژاگه به علت کشیدگی پا تعویض شد و کادر پزشکی کارهای درمانی را روی این بازیکن انجام داد تا با آمادگی بتواند با تیم تمرین کند. طبق برنامه تمرینات تیم امروز تعطیل است و از فردا بازیکنان از لحاظ جسمی و روحی آماده بازی دربی تبریز می شوند.

او درباره وضعیت تیم تراکتورسازی در آستانه دربی تبریز گفت:  بازیکنان تیم ما به تدریج هماهنگ می شوند و قصد داریم 3 امتیاز دربی تبریز را بگیریم تا با برد به استقبال تعطیلات لیگ برتر برویم.  تیم ما و ماشین سازی تبریز یک خانواده هستیم و هواداران 2 تیم مشکلی با یکدیگر ندارند و به طور حتم هر 2 تیم یک بازی تماشاگر پسند در بازی هفته ششم لیگ برتر ارائه می دهند.

آذرنیا درباره ارزیابی اش از تعطیلات لیگ برتر بیان کرد: به هر حال 20 روز تعطیلات  زمان کمی برای هماهنگی نیست و تعطیلی لیگ برتر به نفع تیم ما خواهد بود تا عملکرد بهتری در لیگ برتر داشته باشیم.


بیشتر بخوانید: گزینه خط دفاع تراکتورسازی مشخص شد


سرپرست تیم تراکتورسازی درباره اعتراض سپاهانی ها به نحوه قضاوت زرگر داور بازی هفته پنجم لیگ برتر اظهار کرد: به نظرم در دقیقه 57  خطای پنالتی مشکوک برای تیم ما رخ داد اما داور بازی به نفع تیم ما نگرفت. در مجموع عملکرد داور بازی تیم ما برابر سپاهان خوب بود و زرگر داور بازی هم یک انسان است و اشتباهات غیر عمد مرتکب شد.

او در پایان خاطر نشان کرد: تیم ما در نیمه دوم بازی برابر سپاهان بازی باکیفیتی ارائه کرد و امیدوارم  بازیکنان همین بازی هم در دربی تبریز انجام بدهند و 3 امتیاز این بازی را بگیریم.

انتهای پیام/

اظهارات آذرنیا درباره وضعیت بدهی های تراکتورسازی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار