کریمی: بازیکنان استقلال برای شکست السد هم قسم شده اند

بازیکن تیم فوتبال استقلال ایران گفت:تیم السدقطر را آنالیز کردیم و همه هم قسم شدیم تا این تیم را شکست دهیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی کریمی بازیکن تیم فوتبال استقلال ایران در نشست خبری پیش از دیدار با السد قطر گفت: فردا مسابقه سختی مقابل السد قطر داریم، اما سال گذشته زحمات بسیاری کشیده شده تا تیم به اینجا برسد؛ بنابراین ما هم باید همه تلاش خود انجام دهیم تا به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برسیم.

او ادامه داد: روز گذشته تیم السدقطر را آنالیز کردیم و همه هم قسم شدیم تا صددرصد که هیچ با صددرصد از توانمان این تیم را شکست دهیم. السد بازیکنانی خوبی را جذب کرده است. این تیم بازیکن اتلتیکو مادرید را به خدمت گرفته و خط هافبک خوبی دارد. ژاوی و گابی در این تیم هستند و باید همه راه‌های آن‌ها را ببندیم. خیلی امیدواریم هواداران با حضور خودشان نقطه برتری ما باشند. ما بهترین هواداران را در آسیا داریم.

کریمی: بازیکنان استقلال برای شکست السد هم قسم شده اند

کریمی درباره وضعیت جسمانی خودش گفت:به دلیل مصدومیتی که داشتیم نتوانستم به تمرینات بدنسازی تیم برسم، اما از اولین هفته برای استقلال بازی کردم و خداروشکر رفته رفته به شرایط خوبی رسیدم.

بازیکن تیم فوتبال استقلال ادامه داد:در ۲ بازی گذشته تنها موفق به کسب یک امتیاز شدیم و شاید وجود برخی از نگرانی‌ها طبیعی باشد، اما به هر حال بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشتیم و تنها نتوانستیم گل به ثمر برسانیم. تیم فوتبال السد به هیچ عنوان با رئال مادرید قابل مقایسه نیست و این تیم یک تیم خوب در آسیا است. در بازی فردا تمام توان خود را به کارمی گیریم تا تیم حریف را شکست دهیم.

او درباره غیبت امید ابراهیمی توضیح داد: ابراهیمی یکی از بهترین بازیکنان خوب فوتبال کشومان محسوب می‌شود که برای تیم استقلال زحمات بسیاری کشیده و این بازیکن موثر بود. از طرفی من هم امسال به تیم اضافه شدم و تمام توانم را ۲ برابر می‌کنم تا به تیم کمک کنم. ما به حضور هواداران و حمایت‌های آن‌ها بیش از حد نیاز داریم و باوجود برخی مشکلات در سال‌های گذشته امیدوارم در بازی فردا از لیزر استفاده نشود زیر به حضور هواداران در مراحل بعدی بسیار نیاز داریم.

بیشتر بخوانید:جباری: آبی پوشان باید از امتیار میزبانی در آسیا استفاده کنند

استقلال قید جذب مدافع عراقى را زد!

انتهای پیام/

آخرین اخبار بازی های لیگ قهرمانان آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار