سخنان استاد انصاریان در ایام جوانی درباره‌ی قیمت عمر +فیلم

حجت الاسلام شیخ حسین انصاریان، در ایام جوانی با بیان حکایت عبرت آموز کاسبی که در بازار برف می‌فروخت، به تشریح آیه "إِنَّ الْإِنْسَانَ لَفِي خُسْر" پرداخت.

صدای استاد انصاریان در ایام جوانی درباره‌ی قیمت عمر+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام شیخ حسین انصاریان، در ایام جوانی با بیان حکایت عبرت آموز کاسبی که در بازار برف می‌فروخت، به تشریح آیه "إِنَّ الْإِنْسَانَ لَفِي خُسْر" پرداخت. این داستان شنیدنی راوی زندگی همه انسانها و خسران آنها از هدر دادن لحظات زندگی است.

گفتنی است؛ عمر ما مثل یخی است که آب می شود ولی با این تفاوت که بعد از مرگمان خواهیم فهمید که عمر خود را آب کردیم و هیچ بهره ای از آن نبرده‌ایم! آدمی زمانی که به لحظه قیامت و حساب‌رسی برسد متوجه خواهد شد که  تا چه میزان عمر خود را به باد داده و دستش خالی است.

آیه های شریف قرآن کریم نیز کاملا به این موضوع اشاره دارند، لذا می بینیم که انسان های زیادی هستند که طبق فرموده خداوند در روز رستاخیز طلب زندگی مجدد و بازگشت به گذشته را دارند ، اما این اتفاق هرگز رخ نمی‌دهد و فرد تا به ابد در حسرت اعمال گذشته خود باقی می‌ماند.

در ادامه می‌توانید ویدئو تاثیر‌گذار و قدیمی از شیخ حسین انصاریان را پیرامون تشریح آیه "إِنَّ الْإِنْسَانَ لَفِي خُسْر"مشاهده کنید:

انتهای پیام/

برچسب ها: سخن بزرگان ، قران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.