اردوغان زیر قولش زد و پوتین را به صرف ماهی دعوت کرد

رئیس جمهور ترکیه از قبل به ولادیمیر پوتین وعده داده بود که او را به رستورانی برای صرف گوشت دعوت خواهد کرد اما زیر قولش زد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روز گذشته هر یک از اعضای هیات ترکیه در سفر به مسکو با همتای روس خود در مورد مسائل منطقه ای، ملاقات و پیام هایی را از سوی روسای خود رد و بدل کردند.

در این میان مولود چاووش اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه پیغامی را از سوی رجب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در ملاقات با ولادیمیر پوتین ابلاغ کرد.

چاووش این چنین گفت: «دوست عزیزتان، رئیس جمهور اردوغان، به شما تبریک گفت و بهترین آرزوها را برای‌تان خواستار شد و منتظر است تا شما را بزودی در استانبول ملاقات کند. شما به توافق رسیدید تا با هم برای صرف ماهی به رستوران بروید.»

این در حالی است که پوتین در دیدار با اردوغان در ماه گذشته در ژوهانسبورگ برای همتای ترک خود شرط گذاشت مبنی بر اینکه به شرطی دعوت او را قبول می کند که در رستوران گوشت روسی سرو شود که در نتیجه این شوخی سیاسی، صادرات گوشت از روسیه به ترکیه بعد از دو سال توقف آغاز شد.

گفتنی است پوتین در حضور مطبوعات به دعوت اردوغان پاسخ نداد. همچنین دیمیتری پسکوف دبیر مطبوعاتی رئیس جمهور روسیه نیز در مورد دقت در ترجمه صحبتهای چاووش و همچنین واکنش پوتین به دعوت پاسخ نداد.


بیشتر بخوانید: شوخی پوتین راه را برای واردات گوشت به ترکیه باز کرد


انتهای پیام/

دعوت به صرف گوشت اردوغان به ماهی تبدیل شد

برچسب ها: رئیس جمهور ، پوتین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار