رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان قم عنوان کرد؛

ارزیابی دانش آموزان پیش از دبستان بر اساس طرح مداخله در قم

آقامیری گفت:کودکان پیش از دبستان بر اساس طرح مداخله به هنگام ارزیابی می‌شوند تا شرایط بهتری برای مداخله وجود داشته باشد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛سیداحمد آقامیری،رئیس اداره آموزش وپرورش استثنایی استان قم،با اشاره به روند طرح سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان گفت: 19 هزار و 700 نفر تا اول شهریور سال 97 در سامانه سنجش ثبت‌نام کردند که از این تعداد 18 هزار و 498 نفر مورد ارزیابی قرار گرفتند.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان قم با اشاره به فرآیند ثبت‌نام در طرح سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان  عنوان کرد: دانش‌آموزان از سوی مدیر در سامانه ثبت‌نام می‌شوند و سپس به پایگاه مراجعه می‌کنند و از نظر بینایی، شنوایی، آمادگی تحصیلی، هوش، توان جسمی و اختلالات رفتاری ارزیابی و در صورت نیاز به پایگاه تخصصی برای ارزیابی دقیق‌تر ارجاع داده می‌شوند.

وی یادآورشد: مهلت مراجعه به پایگاه سنجش تا هفتم شهریور تمدید شد و پس از این تاریخ پایگاه جابر واقع در خیابان آذر و پایگاه فاطمة الزهرا واقع در فلکه شهرداری برای سنجش قرار داده می‌شود تا دانش‌آموزان باقیمانده برای انجام فرآیند سنجش به آنها مراجعه کنند.

وی از آغاز سنجش نونهالان پیش از دبستان در پایگاه سنجش در آینده‌ای نزدیک خبر داد و اضافه کرد: کودکان پیش از دبستان بر اساس طرح مداخله به هنگام ارزیابی می‌شوند تا شرایط بهتری برای مداخله وجود داشته باشد.

انتهای پیام/ح

ثبت‌نام ۱۹ هزار و ۷۰۰ نفر در سامانه سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان

برچسب ها: طرح مداخله ، ارزیابی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار