معامله بیش از ۵۱ میلیون و ۴۰۰ هزار سهام در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی

مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی گفت:در هفته گذشته بیش از ۵۱ میلیون و ۴۰۰ هزار سهام در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی معامله شد.

جوادی مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ گفت:هفته گذشته بیش از ۵۱ میلیون و ۴۰۲ هزار و ۴۱۲ اوراق اسنادخزانه اسلامی، سهم و حق تقدم از سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی به ارزش ۱۷۴ میلیارد و ۱۹۱ میلیون و ۴۲۲ هزار و ۲۰۹ ریال در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت که ۵۲.۵ درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بوده است.

مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی افزود:در طول هفته در تالار ارومیه ۱۲ کارگزار از ۱۶ ایستگاه معاملاتی سهام و حق تقدم، بیش از ۲۵۴ شرکت را معامله کرده اند که نمایندگی شرکت کارگزاری بورس ایران بیشترین ارزش ریالی معاملات منطقه را با ۲۵ درصد به خود اختصاص داد.

جوادی بیان کرد:در این هفته ۵۲ کد معاملاتی جدید در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی صادر شد و شاخص کل بازار بورس با ۶ هزار و ۴۳۴ واحد افزایش در مقایسه با هفته‌ی قبل به رقم ۱۳۶ هزار ۹۱۰ واحد و همچنین شاخص کل بازار فرابورس نیز با ۵۳ واحد افزایش نسبت به هفته قبل به رقم یک هزار و ۵۵۳ واحد رسید.


انتهای پیام/ی

 

آخرین اخبار از بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.